Jepp, förmodligen!Ååååh fan, är det därför personbilarna inte vågar tränga sig före mig i avsmalningarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jepp, förmodligen!Ååååh fan, är det därför personbilarna inte vågar tränga sig före mig i avsmalningarna.
Jag förstår att du lackar ur när det hackas på din sport/hobby.Nej, jag blir personligen kränkt av att min hobby konstant skits på av diverse mossiga typer, och det är inte första gången jag sett det hända här på forumet, så därför kände jag mig tvungen att säga någonting. Tagga ner själv istället för att fälla dryga kommentarer som du alltför ofta gör, det är bara att ignorera mina inlägg om det inte passar.
Den enda jag har sett på senare som skyller skjutningar på tv-spel är Donald Trump.Nej, jag tror inte att du menade något illa heller, jag fick bara krupp på den typiska stenålders-attityden du beskrev, eftersom jag ser den alltför ofta och speciellt nu när media gärna vill skylla sånt som masskjutningar osv på TV-spel. Jag tror inte att det på långa vägar har så stort inflytande som vissa vill tro, om ens något inflytande alls. Det är liksom inte som att man totalt tappar allt grepp om verkligheten bara för att man spelar mycket.
När min son var barn/ung skrevs det spaltmeter om faran med rollspel.Den enda jag har sett på senare som skyller skjutningar på tv-spel är Donald Trump.
Spel har väl alltid poppat upp i debatten, fast det som skrevs var om den senaste tidens masskjutningar och där har ju Trump vevat om spelen för att slippa behöva närma sig vapenlagarna.När min son var barn/ung skrevs det spaltmeter om faran med rollspel.