@MissFideli
Du och jag bor ju i grannkommuner.
Vi får gå ut på krogen eller någon annanstans ihop och leta män!
![]()
![]()
Jag är jättebra på att ragga! Och bor väl också i närheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@MissFideli
Du och jag bor ju i grannkommuner.
Vi får gå ut på krogen eller någon annanstans ihop och leta män!
![]()
![]()
haha den bubblan hamnar jag i ibland, jag har dock ett grymt "resting bitch face" så man lär ju inte attrahera så mångaDu måste ha ett mål med din träning, så inget annat spelar någon roll. Sedan behöver du bra musik i hörlurar, så du hamnar i en egen bubbla.
![]()
Det är det ingen som har sagt.
Men det låter som du vill träffa någon. Men du vill inte förändra ngt dvs du vill inte ta kontakt med folk och du vill inte vara med på dejtingsida.
Om man vill att något ska vara annorlunda i sitt liv så måste man förändra det själv.
Vad kan du förändra? Vill du ha en förändring?
Jag är jättebra på att ragga! Och bor väl också i närheten![]()
Jag är nykterist och har roligast på fester.Nä, men alkohol måste inte inkluderas bara för att man går på fest.
Har du funderat på att gå och prata med någon?Både och. Har aldrig haft ett förhållande (jo, ett långt med en gift man) och tror det handlar om att okända saker är läskiga och att jag har den dåliga självkänslan som ställer till det. Så visst kan jag förändra, men osäkerheten gör att jag inte vet vad jag ska förändra.
Har du funderat på att gå och prata med någon?
Jag tror det skulle vara bra för dig att prata om osäkerheten och få hjälp med ditt självförtroende/ självkänsla.
Har du funderat på att gå och prata med någon?
Jag tror det skulle vara bra för dig att prata om osäkerheten och få hjälp med ditt självförtroende/ självkänsla.
Det är en bra grej. En annan bra grej är att yoga. Det brukar möblera om i folks liv på ett mycket positivt sätt utan att man egentligen gör så mycket (förutom att yoga då).
Ja, gått på olika terapier i många år. Men utan resultat på just det. Tyvärr.
Nja...Det är en bra grej. En annan bra grej är att yoga. Det brukar möblera om i folks liv på ett mycket positivt sätt utan att man egentligen gör så mycket (förutom att yoga då).
Jag har inte heller haft så bra resultat av terapi, tyvärr. Det löste sig med yoga, meditation och några böcker (och jag var i rätt dåligt skick och kunde inte ens jobba innan).
Nu känner jag mig som en papegoja. Men jag tror att du kommer att vinna mycket på att stärka din självkänsla och att bli vän med dig själv, ditt sätt att vara och ditt utseende. Jag har resonerat precis som du tidigare och bland annat inte känt mig attraktiv. Ju mer du lyckas släppa de spärrar du verkar ha i ditt huvud desto större chans att du träffar någon.
Känns som att jag tjatar lite, men man får tillbaka det man sänder ut. Försök se dig själv genom andras ögon, vad ser de och hur bemöter du dem?
Väldigt väldigt nyttigt att göra en liten objektiv analys av sig själv.
Människor i alla storlekar och alla tänkbara utseenden hittar partners, men det är mycket svårare om man är avvaktande och beter sig som om man inte trivs med sig själv än om man liksom ignorerar sitt eget utseende och bara ÄR. Och anstränger sig för att verkligen lyssna på och se den person man är intresserad av.
Och om man inte vågar ge lite ibland utan väntar på att någon annan ska våga ta första steget så kan man få vänta länge.
Fundera på vad som skulle krävas för att du skulle börja trivas med dig själv, har det med sätt att vara att göra, eller utseende, eller något du gör eller inte gör? Det finns mycket man kan göra på egen hand om man vågar ge sig själv chansen.
Jag tror att steg ett handlar om dig nämligen.
@MissFideli
Anledningen till att jag tror du behöver stärka din självkänsla etc är för att även om du får ett förhållande kommer inte allting lösas med det. Du kommer antagligen ha samma osäkerhet ändå.
Och tyvärr händer det att när man inte mår bra är det lätt att hamna i osunda relationer. Tyvärr.
Men det är ju jättebra. Då kan du fundera över varför du känner dig trygg där. Och sen överföra det till andra situationerJag håller delvis med. Men jag tror inte många i första läget märker hur jag känner. Jag är nästan översocial utåt och har lätt för att få kontakt med folk. Framför allt i uniformen i bussen, det är löjligt nog min borg. Men jag kan ju inte direkt dejta i bussuniform i en buss?
Min kompis träffade sin, numera fästman, på ikea när de bägge åt lunchJag träffade min på en parkering i ett köpcentrum. Så visst behöver man varken dejtingsidor, krogen, gemensamma vänner eller nåt egentligt intresse.![]()
Yoga har jag funderat på. Väldigt svårt för gruppsaker bara, lider av en ganska kraftig prestationsångest. Ska kolla vad som finns här i Täby dock, nu jobbar jag så jag kan göra sånt.
Nja...
Det är inte alltid bra då det kan starta olika processer i kroppen.
Om man inte mår bra tror jag det är bättre att prata med någon utbildad.