Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det faller sig rätt naturligt att få in intresseanmälningar på kommande kullar om föräldrardjuren i sig har presterat och visat framfötterna (och rätt igenom är en bra representant av rasen), hälsotestade osv. Sen gör gott rykte sitt också.
Jag är av uppfattningen att man sällan behöver "sälja in" valpar av bra föräldrar. Vet flertalet uppfödare som har fått in förfrågningar år i förväg på valpar efter vissa hundar.
Medelmåttiga valpar kan man köpa var som helst, det behöver man knappast lämna in någon intresseanmälning för att få tag.
Det där är väldigt olika. Jag har alltid blivit av med mina valpar. Men nu sitter jag kvar med några. Just nu är det ganska så "dött" att sälja valpar av min ras. Flera som har valpar kvar.
Hade köpare och sen fått flera avbokningar..
Egentligen helt OT, men det är schnauzer du har va?
Sambon såg nån annons om såna, läste lite på rasklubbens hemsida och blev helsåld på rasen.
Just hemsida som någon ovan skrev är VIKTIGT VIKTIGT. Bra UPPDATERAD och snygg.
Just hemsida som någon ovan skrev är VIKTIGT VIKTIGT. Bra UPPDATERAD och snygg.
Ja det är jätteviktigt. Jag får ofta höra att de som köpt hund av mig har fastnat för min sida. Snygg vet jag inte, men hemtrevlig tycker jag man kan säga den är.
Sidor som är röriga och bara uppdateras på engelska vet jag många som ratar..
hanhundssökare
Host, host.. fick nåt i halsen
Hihihi !
Nu har jag ju äntligen hittat DEN hanhunden som jag är överlycklig att kunna använda (), men innan dess var det ju ett sjuuuukt sökande vitt och brett efter lämpliga kandidater! Att inte ALLA har en (bra!) hemsida för sin hanhund, det hade gjort livet så mycket enklare !