Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De flesta hundar har päls.Är det kallt har iaf jag tjock jacka, mössa och vantar, det har inte hunden.
De flesta verkar dock ha hundar som inte fryser.Tycker det har varit en väldigt trist attityd i denna tråden. Om en hund behöver ett täcke för att inte frysa så skall den ha det.
Nej de flesta verkar göra sig löjliga över att man överhuvudtaget funderar på att hunden kan må dåligt av en kall bil.
Mvh
Tora
Då får jag väl sluta att skämma bort mina hundar då.....
eftersom jag tydligen är den enda här som varmkör bilen innan jag stoppar in dom i den........
Jag skulle börja tänka lite mer på miljön ist om jag var du, hundarna dör nog inte![]()
Nej, mina hundar dör nog inte av att vara i en kall bil, men eftersom den ena hunden är korthårig och fryser lätt så gör jag som jag gör![]()
Jag måste varmköra bilen eftersom jag varken har motorvärmare, kupévärmare eller garage, hade jag haft det så kunde jag tänkt på miljön.
Nej, mina hundar dör nog inte av att vara i en kall bil, men eftersom den ena hunden är korthårig och fryser lätt så gör jag som jag gör![]()