Jätteroliga namn!Trubbel är helt underbar och heltokig. Sin mamma upp i dagen XD
Nathalies mamma heter Maxmara och syskonen Marcoolio och Markatta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jätteroliga namn!Trubbel är helt underbar och heltokig. Sin mamma upp i dagen XD
Nathalies mamma heter Maxmara och syskonen Marcoolio och Markatta
Tack :-DHärligt att du kom iväg! Och stort grattis till placeringarna! Jättefina marsvin!
JaJätteroliga namn!
Det är Dominik Han blev till sådär lite hejsanhoppsan när hans uppfödare fick en pethane och satte honom med en omplaceringspethona. Hanen visade sig bära en av de nyaste teckningarna i Sverige dolt och vad jag vet så var det bara Dominik av syskonen som ärvde den och han är troligen den första långhåriga med den teckningen född i Sverige (nu finns det fler). Uppfödaren har framgångsrikt fött upp marsvin sedan 80-talet men är helt lyrisk över hur fin Dominik visade sig bli (han var en mycket pyttig liten ynklig sak när jag fick hem honom. Även han en presentgris faktiskt, som jag fick av uppfödaren trots att den teckningen normalt låg på 600kr och uppåt vid det tillfället) så idag när han vann så fick jag till och med en puss på kinden för att hon var så stoltJättefina marsvin alla fyra, men min absoluta favorit är den lilla krabaten till höger. Den vita frisyren!
@Lyan Så gulliga marsvin! De med lång päls; gör du något speciellt med pälsen eller är de sådär "välfriserade" av sig själv?
Säger också Trubbel Herregud vad söta allihopa!
Blir så himla glad av folk som lägger ned tid, engagemang och massor av kärlek på sina djur
Stort grattis från mig med!
Jösses vad söta marsvin är.
TackMen åh så fina marsvin du har
Bedårande! Så ullegullig och så aristokratisk samtidigt.Det är Dominik Han blev till sådär lite hejsanhoppsan när hans uppfödare fick en pethane och satte honom med en omplaceringspethona. Hanen visade sig bära en av de nyaste teckningarna i Sverige dolt och vad jag vet så var det bara Dominik av syskonen som ärvde den och han är troligen den första långhåriga med den teckningen född i Sverige (nu finns det fler). Uppfödaren har framgångsrikt fött upp marsvin sedan 80-talet men är helt lyrisk över hur fin Dominik visade sig bli (han var en mycket pyttig liten ynklig sak när jag fick hem honom. Även han en presentgris faktiskt, som jag fick av uppfödaren trots att den teckningen normalt låg på 600kr och uppåt vid det tillfället) så idag när han vann så fick jag till och med en puss på kinden för att hon var så stolt
Såhär pytteliten var han när han kom. Jet, till vänster, är bara två månader äldre men ändå så mycket större. Nu väger Dominik mest av alla
Visar sin fina californianäsa
@Lyan Åh vilka söta marsvin du har! Jag blir sugen på att ha såna själv
Och vad bra av dig att ta dig dit! Superbra gjort av dig! Säg till dig själv att du var riktigt duktig den här helgen Du är så värd det istället för de där andra orden du brukar säga....!
Du skrev att det tog emot, vad var det som fick dig att åka dit trots att det tog emot?
SÅ UNDERBARA!!! Jag vill också ha marsvin...Det tog emot rejält men jag tog mig iväg till dagens dubbelutställning och det var det värt! Dominik med blev Guldpet, BIS pet 1 och 4, Såfin blev BIS pet 2 och 2, Ai blev BIS pet 3 Mira som är van vid att bli Bästa ostandard fick se sig slagen i båda utställningarna men lyckades kamma hem ett hederspris för tjockast mage
Det funderar jag också på, @Lyan .@Lyan Jag hade marsvin för många år sedan och när jag ser dina söta börjar jag fundera på att skaffa ett par igen. Men jag har inte plats att göra sådana stora, fina lådor som du har. Hur stora ska lådorna vara som minst för att marsvinen ska ha det bra, tycker du?