Hur gör jag nu?

@Lovisaleonora du är så vis! Vi skulle höras i veckan när allt lagt sig lite. (Ja jag blev ledsen och ja han var världens underbaraste och höll om mig och lät mig gråta och var världens mest förstående - jäkla karlar!)

Jag gjorde så att jag satt mig på första bästa tåg till min hemstad vilket var en timme efter att jag kollade tågtider haha. Tjugo minuter innan tåget gick fick jag tag på kattvakt, det tar en kvart till stationen men jag hann!
Blir skönt att komma hem till mina vänner, få en spark i arslet att jag ska rycka upp mig och bli uppslängd på nån fin häst när jag ändå inte lyckas rycka upp mig.
Och har man inte världens bästa bästa vän när denne erbjuder sig att åka tio mil för att hämta en halv fem på morgonen för att man ska kunna ta just det här tåget också?

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 560
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 265

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka