Sv: Hur går det för era -05'or #9
kl
Tjiihooo idag har jag testkört Wille efter att kiropraktorn var här! Passade på att rida för min tränare och jag är super nöjd! Vi körde på ordentligt med rakriktningen och han tyckte det var jätte jobbigt men var jätte duktig! Vi jobbade mycket med tempoväxlingar, ryggningar, halter och övergångar. Tillslut var han riktigt fin!
Tom så fin att min tränare blev sugen på att rida honom
Jag har frågat henne tidigare om hon kunde tänka sig att rida honom men hon ville inte för hon är för gammal tycker hon och vill inte riskera att han hoppar till eller något för hon säger att hennes kropp inte skulle klara det.. Men idag blev hon riiiktigt sugen och sa att hon tom kunde tänka sig att ev börja rida honom en gång i veckan till hösten
Men sen får vi se hur det blir med den saken, jag måste lura upp henne en första gång för hon kan va den som ändrar sig
Men hon tyckte han lagt på sig lite och skröt så fint inför sin dotter
Hon gillar verkligen min lille prins!
När vi kom hem fick han ett knäckebröd eftersom han var så duktig.. jag som aaaldrig ger mina hästar godis! Sen fick han gå ner och beta i 15 minuter inför betessläppet! DÄR har ni något att se fram mot. Jag slår vad om att mina hästar kommer gå helt holabaloo i huvudet när vi släpper på betet! Jag ska ladda upp med både filmkamera och fotokamera så kommer ni får se två riktiga hoppetossor! Jag lääängtar! Exakt tre veckor kvar idag!
Haha, ingen 05a här inte men en bonusbild efter all brödtext