Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
misen: jaså rider du oxå distans? jo jag har sett rätt rejäla skador på hästarna när de har haft skydd, både stora sår och rejäla senskador (har då fått in 1 sten som har legat på senan och skaft i några mil) och det jobbigaste är ju om man har en häst som inte säger till när nåt är fel... min valack är ett typ ex på en sådan häst, han skulle lätt galoppera tills han dog om jag bara bad honom (jag är helt säker på att jag bara skulle behöva be, om ens det...) jag tror dock att Pselma verkar ha lite mer egen vilja än honom, så jag hoppas att hon säger till mer!
usch... nä jag tror jag bara har några få personer som skulle få sitta upp på min treåring! Hoppas det löser sig snart, att du hittar någon som kan rida... annars får hästen vila tills du själv har möjlighet att rida den. tråkigt men sant. hellre vila än att någon halvdan ska rida kanske...
Werze - O en till liten häst Fast min är "färdig" som man brukar kalla unghästar tydligen Hur har du fått tag i henne? vad är framtidsplanerna? stam?
hackamore är ett jättebra alternativ istället för bett, men testa hur han reagerar först innan du ger dej i väg ut.. Ta ett hackamore som inte ärt så skarpt bara utan ett rätt så milt! Lycka Till!!