Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har alltid förvarat ridkläderna hemma i en garderob. När jag bodde hemma hos mamma var alltid stallkläderna i groventrén, minns inte var exakt de var när jag bodde i lägenhet i ihop med mitt ex, troligen låg de framme.Främst riktat till er som inte står på anläggningar med omklädningsrum. Hur förvarar ni era ridkläder? Hur bor ni själva (hus/lägenhet/ensam/med familj)?
Främst riktat till er som inte står på anläggningar med omklädningsrum. Hur förvarar ni era ridkläder? Hur bor ni själva (hus/lägenhet/ensam/med familj)?
Satsa på separat garderob med plats för rejäla plastlådor m lock!Jag har hjälm och väst i stallet, men allting annat i isolerat förråd hos föräldrarna. Den möjligheten finns inte när jag ska bo själv, och utrymmet i stallet är ganska begränsat. Stövlarna kan jag säkert förvara i stallet, men kläderna måste jag nog hitta på något annat för. Men det låter som att separat garderob för hästkläder borde vara ett alternativ. Kommer bo själv utan allergier/med katt, men vill ändå undvika värsta hästlukten inne.