Hur finner man modet att anmäla någon?

Det är helt obegripligt hur de som misshandlar och förföljer på det här viset fungerar. Hur de kan leva vanliga liv och fungera i samhället. Och hur kan det vara så svårt att komma åt dom? Det borde vara hög prioritet att stoppa dem. Det är ju inget nytt fenomen, och alldeles för vanligt.
 
Hur har du det idag @Jen80
Tack för att du frågar ❤.
Jag mådde verkligen skit igår, så jag stoppade i mig lite sömntabletter på eftermiddagen sen sov jag till i morse. Behövde det antar jag...

Nu sitter jag och letar efter typ försvarsspray att köpa framöver, det ska väl finnas något sånt med färg också om jag inte minns fel. Ska det bli något så ska det bli ordentligt..
 
Tack för att du frågar ❤.
Jag mådde verkligen skit igår, så jag stoppade i mig lite sömntabletter på eftermiddagen sen sov jag till i morse. Behövde det antar jag...

Nu sitter jag och letar efter typ försvarsspray att köpa framöver, det ska väl finnas något sånt med färg också om jag inte minns fel. Ska det bli något så ska det bli ordentligt..

Skönt att höra av dig!
Hoppas dagen blir bättre än igår! :heart
 
Tack för att du frågar ❤.
Jag mådde verkligen skit igår, så jag stoppade i mig lite sömntabletter på eftermiddagen sen sov jag till i morse. Behövde det antar jag...

Nu sitter jag och letar efter typ försvarsspray att köpa framöver, det ska väl finnas något sånt med färg också om jag inte minns fel. Ska det bli något så ska det bli ordentligt..

Sådan spray finns oftast bara att köpa i butik pga åldersgräns vid köp samt restriktioner med att skicka via post, vet inte var du bor eller om det finns butiker i din närhet men om
du behöver hjälp med att köpa en kan du skicka mig ett PM så kan jag köpa en och skicka till dig!
Sprayen finns bland annat på Teknikmagsinet.
 
@Jen80 Vi känner inte varann, men jag har i alla fall läst mycket av dig på buke genom åren.
Jag blir så ledsen för din skull.

Önskar även jag att jag kunde göra något.
Är du säker på att du inte vill att vi samlar in en mindre summa så du kan få lite färdiglagad mat? Färdigrätter från Ica, takeaway som levereras hem eller vad som helst?

Jag tror många med mig gärna skulle ställa upp på det?
Vet inte om någon bukefalist som bor nära, eller brottsofferjouren kan hjälpa dig med inköpen i så fall?

Kram <3
 
Jag vet inte vad jag ska säga. Det är verkligen hemskt det som hänt och händer dig :-(.

Om jag på nåt sätt, minsta lilla, kan hjälpa så bara hojta till!

Kram
 
@Jen80 Vi känner inte varann, men jag har i alla fall läst mycket av dig på buke genom åren.
Jag blir så ledsen för din skull.

Önskar även jag att jag kunde göra något.
Är du säker på att du inte vill att vi samlar in en mindre summa så du kan få lite färdiglagad mat? Färdigrätter från Ica, takeaway som levereras hem eller vad som helst?

Jag tror många med mig gärna skulle ställa upp på det?
Vet inte om någon bukefalist som bor nära, eller brottsofferjouren kan hjälpa dig med inköpen i så fall?

Kram :heart
Vilken bra idé, matkassar som levereras hem kanske? Om du känner att det skulle vara okej, @Jen80 ?
 
Vilken bra idé, matkassar som levereras hem kanske? Om du känner att det skulle vara okej, @Jen80 ?
Om matkassar inte kan delas ut där ts bor så åker jag gärna och handlar och lämnar av kassar, antingen direkt till dig @Jen80 eller på en plats som känns trygg.
Vill gärna hjälpa till på något sätt, om jag kan. Annars skickar jag gärna en slant till mat/kläder/annat du behöver eller vill ha ❤
 
Så himla gulliga ni är mot mig allihop! :heart

Jag har fått flera pm och jag ber om ursäkt här, jag orkar inte läsa och svara just nu. Jag är alldeles alldeles under isen....förlåt :cry::cry::cry:. Inte ens mina vänner nära här i byn vill träffa mig just nu, men jag förstår dom dock med tanke på vilket vrak jag är.
 
Så himla gulliga ni är mot mig allihop! :heart

Jag har fått flera pm och jag ber om ursäkt här, jag orkar inte läsa och svara just nu. Jag är alldeles alldeles under isen....förlåt :cry::cry::cry:. Inte ens mina vänner nära här i byn vill träffa mig just nu, men jag förstår dom dock med tanke på vilket vrak jag är.
Du behöver varken läsa, svara eller be om ursäkt ❤ Vi finns här för dig ändå, alltid.
 
Så himla gulliga ni är mot mig allihop! :heart

Jag har fått flera pm och jag ber om ursäkt här, jag orkar inte läsa och svara just nu. Jag är alldeles alldeles under isen....förlåt :cry::cry::cry:. Inte ens mina vänner nära här i byn vill träffa mig just nu, men jag förstår dom dock med tanke på vilket vrak jag är.

Läser mer än jag skriver på Buke, men nu måste jag reagera. Vad är det för vänner? Det är väl då man finns där som vän, när ens vänner är ett vrak? Beklagar verkligen situationen du är i, önskar det fanns något jag kunde göra för att hjälpa till.
 
Så himla gulliga ni är mot mig allihop! :heart

Jag har fått flera pm och jag ber om ursäkt här, jag orkar inte läsa och svara just nu. Jag är alldeles alldeles under isen....förlåt :cry::cry::cry:. Inte ens mina vänner nära här i byn vill träffa mig just nu, men jag förstår dom dock med tanke på vilket vrak jag är.

❤️
Har du mat hemma?
 
Så himla gulliga ni är mot mig allihop! :heart

Jag har fått flera pm och jag ber om ursäkt här, jag orkar inte läsa och svara just nu. Jag är alldeles alldeles under isen....förlåt :cry::cry::cry:. Inte ens mina vänner nära här i byn vill träffa mig just nu, men jag förstår dom dock med tanke på vilket vrak jag är.
Jag är inte så himla bra på att stötta så här i skrift, men jag är en :devil: på att organisera, och jag vet att det finns många här som vill hjälpa. Så om du vill så ordnar jag med Bukes hjälp matkassar, presentkort på mataffär eller vad du själv tycker blir bäst. Det enda du behöver göra är att säga ja, om det är okej med dig. :heart
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 823
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 003
Senast: Anonym_85
·
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
13 039
Senast: FannyN
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp