Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I ditt tycke alltså? Jag kom och tänka på det när jag såg de hiskeliga napparna i Wish-tråden, men har funderat på samma sak när jag sett Liberos bajs(emoji)dräkter!
Små öron på munkjackans luva går väl bra kan tyckas. (men jag har jättesvårt för baby i melon och annat)I ditt tycke alltså? Jag kom och tänka på det när jag såg de hiskeliga napparna i Wish-tråden, men har funderat på samma sak när jag sett Liberos bajs(emoji)dräkter!
Just den bajskorvsdräkten ”säljs” endast i en storlek - 86/92, så det är inga små orörliga spädbarn som kan ha den utan barn som kan välja och gå runt självaAlltså, jag ser bara besväret med att försöka hålla en bebis i gigantisk bajskorvsdräkt och, när skulle det vara värt det besväret, det är sjukt sällan jag blir bjuden på maskerad (särskilt med barn). Fast när äldsta barnet var 1 månad var vi på 20-talsfest, då fick hon faktiskt ha en body som såg ut som en skjorta och tights med spetsmönster, så jag kanske ändå är en av dem som spökar ut barnet då?
Jag ogillar skarpt hårband på skalliga spädbarn. Fyller ju verkligen ingen funktion och måste ju vara rätt obekvämt! Det ser jag oftare än bajskorvsdräkter eller knepiga nappar.Det är väl lite roligt men jag undviker att könskoda mitt barn. Blir faktiskt lite småledsen när jag ser barn (nästan uteslutande födda som flickor) som könskodas helt extremt med ballerinakjolar, hårband (de är ju oftast skalliga! Noll syfte mer än att markera önskad könstillhörighet), rosa spets osv. Att klä ut ungen till bajskorv känns rätt harmlöst i jämförelse.
Nä jag kan inte riktigt med sånt där. Spöka ut sig får de göra själva idag gick jag med en jultomte som saknade skärp på rocken inne på citygross
Just den bajskorvsdräkten ”säljs” endast i en storlek - 86/92, så det är inga små orörliga spädbarn som kan ha den utan barn som kan välja och gå runt själva
Min dotter (3år) älskar sin
Absolut att det varierar NÄR barnen har 86/92, men ett spädbarn som inte kan röra sig har väldigt sällan den storleken.Barn är ju väldigt olika stora, min 1,5-åring har 86-92-98 nu och han är mindre än vad ett av storasyskonen var i samma ålder, så åldern på när bajsdräkten skulle passa varierar ändå mycket.
Tycker nog att det kan vara lite gulligt beroende på hur man gör det.
Har aldrig tänkt att utstyrslar i stil med bajskorvadräkten skulle vara en så stor grej. Det måste ju vara extremt sällan det är aktuellt. Och antingen är barnet så litet att det inte bryr sig eller så får man inte på barnet en bajskorvsdräkt mot dess vilja
Tycker isf det är värre med spetsklänning eller skjorta och slips på kalas där barn förväntas leka, än bebisar i någon knasig dräkt på maskerad
Själv tycker jag också orimligt illa om bebis- eller barnkläder med text med ett budskap på. Även om det är typ ”I love mum” så är det ju uppenbarligen inte barnets uttalade åsikt som det valt att ha på en tröja.
Det är väl lite roligt men jag undviker att könskoda mitt barn. Blir faktiskt lite småledsen när jag ser barn (nästan uteslutande födda som flickor) som könskodas helt extremt med ballerinakjolar, hårband (de är ju oftast skalliga! Noll syfte mer än att markera önskad könstillhörighet), rosa spets osv. Att klä ut ungen till bajskorv känns rätt harmlöst i jämförelse.
Så länge ungen inte lider, får ont eller blir skadad, så tycker jag att det inte spelar någon roll alls. Det är ju lika fånigt att vi spökar ut t ex våra hästar med diverse krimskrams, flätor och rakade mönster.
Det är väl lite roligt men jag undviker att könskoda mitt barn. Blir faktiskt lite småledsen när jag ser barn (nästan uteslutande födda som flickor) som könskodas helt extremt med ballerinakjolar, hårband (de är ju oftast skalliga! Noll syfte mer än att markera önskad könstillhörighet), rosa spets osv. Att klä ut ungen till bajskorv känns rätt harmlöst i jämförelse.