Hur få häst att sluta dra i täcke??

Sv: Hur få häst att sluta dra i täcke??

HAHA det ser jag framför mig, ja tyvärr försvarar inte min kille sig alls det ska OTROLIGT mycket till för att han ens ska höjja ett bakben, men som sagt i nya stallet så hoppas vi på bättring. Det är ju också så att den som är en av de värsta i hagen är lite smått understimulerad så han försöker ju sysselsätta sig på bästa sätt. Tyvärr går det ut över världens snällaste (min stackare).

Ska verkligen ta en funderare på krämen om man nu skulle behöva framåt i tiden, men tiden ut i detta stallet får min stackare frysa en aning då jag vägrar slänga på hela täcken..

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 761
Senast: agnes27
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 022
Senast: Fiorano
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 974
Senast: Mabuse
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 769
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka