Sv: hur e tiderna på dagis å så?
det går inte att byta arb tider, min sambo började på ett nyttjobb i nov 07, och som sagt ska jag ev börja på ett jobb i mars,som kräver att jag jobbar från 07-16,och det samma gäller min sambo,skulle vi flytta närmre mitt ev jobb så skulle det bli ca 55min t min sambos jobb och ca 15 min te mitt jobb,så det lönar sig inte så mkt. och det går inte att vara flexibel idagens samhälle, då man har stora krav på sig från arbetsförmedlingen.....dom kan kräva att jag flyttar långt iväg...samt att jag kan ha över 4timmars resväg till jobbet(per dag)....så e livet tyvärr.... då det inte finns så mkt jobb i mitt län och detta e ganska intressant då han har hört av sej å e väldigt angelägsen att jag ska jobba där.....bättre att ha ca 12900kr i mån än 5100kr det e vad jag har idag och det e svårt att överleva vi klarar inte alla räkningar varje månad och har inget över att "ha kul" för........vi lever på minimun,just nu har vi ca 17000kr och har lån på ca 4500kr räkningar på minst 6000-7500kr i mån, och om jag tar detta jobbet har vi ca 27590kr i mån.....