Seriöst, någon som bott hela sitt liv i en närförort till Stockholm har absolut ingen som helst koll på hur det är att bo i en by, än mindre en byhåla.
Kom igen, jag har flyttat hela min uppväxt och fortsatte flytta runt efter jag flyttade hemifrån när jag var 16. Jag är definitivt inte unik, det är väldigt många som flyttar hemifrån vid den åldern pga studier på annan ort, min familj bodde dock drygt 100 mil bort vilket gjorde att jag träffade dem bara på loven. Jag har bott i allt från byar, bruk till städer, lägenheter och hus på landet.
Du har ingen som helst erfarenhet av att stå på egna ben, att klara dig själv ekonomiskt eller ett eget boende. Jag föreslår att du skaffar dig lite egna erfarenheter innan du börjar tala om för andra hur det är. Jösses, jag satte en ära i att vara haelt självförsörjande redan när jag var 17 och när jag till slut flyttade till Sthlm hade jag redan bott på 10 orter från norr till söder.
I Sthlm har jag bott i Hässelby, Södermalm, Saltsjö-Bo, Östermalm, Kungsholmen och Vasastan innan jag köpte hus i en "byhåla" norr om Sthlm.
Klipp navelsträngen, kliv ut i världen och ta för dig, skaffa lite egna intryck.