Fan så arg och less jag blir på mig själv!!
Vi pratade, eller han pratade... Och så tog han upp jättekänsliga ämnen från låååångt bak i vår historia, hur han borde gå i terapi för det. För att det orsakade hans kontrollbehov menade han. Saker jag velat förtränga, så jag helt tappar tråden och tra la la ...
Vi kom typ nada....
Jag nämnde bodelning, att jag tyckt att vi pratade förr, men utav de diskussioner vi hade i vårt förhållande kunde vi lika gärna lossa sand i handen, för det blev inget av det
Jag nämnde att jag ville värdera huset, men han vill inte, och han ska söka jobb till hösten för att han vill ha huset. Och då måste han ha jobb .. (Nä Hä!?)
Men att vårt problem, enligt honom, när vi skaffade barn osv var ju att vi inte Hade Något Mål Gemensamt
Medans jag sa att "mjo, fast jag tänkte ju att vi skulle göra saker Ihop och det skulle vara Vår resa Gemensamt, barn hus osv... Men du var ju vid dator " ... Han "ja, men vi Pratade ju inte om Hur vi skulle ha det" nej precis. Det har väll alla ni andra gjort va? Satt upp En Plan när ni började med livet ....
Jag är manglad i huvudet igen... (Jepp, jag minns nu.... Såhär var ju varenda jävla dag)
Men! Jurist på tisdag. Lägenheten har sista dag sista augusti. Två månader är tidslinjen.... Jag är ändå ute ur huset. Jag bara måste hoppa innan. Men huset kommer bli en tuff punkt. Vi får se vad som händer. Come what may