Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen självklart, precis som det står mig fritt att inte hålla med dig. Tycker generellt att det är tramsigt när folk pratar om att andra "våldför sig" på hus och lägenheter bara för att de själva inte tycker att de borde gjort si eller så. Herregud, att man ens orkar bry sig om nån annan bytt ut skåpluckor liksom...
Där har vi delade meningar men så är det ju, alla tycker inte lika.
Kvalitetsmässigt kan det hända att det är bättre, men bättre för mig är när man har ett kök som är mer funktionsdugligt.
Man byter ut stadiga saker med bra kvalité för att sätta in skåpstommar som faller isär efter några år.
Det är ju snarare en hållbarhetsfråga än en smakfråga.
Folk får väl renovera sina lägenheter hur de vill - vill de göra det sämre hållbarhetsmässigt (om det nu ens är så) är det väl deras ensak.
Men då får väl folk som byter gammalt mot nytt försöka att inte sätta in rappel då så löser sig ju allt
Men något vitt högblankt kök kommer vi aldrig sätta in för det passar inte in i huset.
Ett ikeakök sitter i 20 år utan problem, det räcker för de flesta.
Fast njae
Och om de ser ut så efter +/- 5 år så skulle jag inte vilja ha kvar det om 20 år...