Hundtricket?

Nebraska

Trådstartare
Läste igår i en kvällstidning om ett par som träffats tack vare sina hundar .Har det hänt någon på buke? Eller någon som gjort slut pga hunden :angel: ?

Sv: Hundtricket?

DET är nåt som jag undrar med!
Fram med kärlekshistorierna nu!!:bump: :banana:

Lines skrev:
Läste igår i en kvällstidning om ett par som träffats tack vare sina hundar .Har det hänt någon på buke? Eller någon som gjort slut pga hunden :angel: ?

Nä, inte träffat eller gjort slut.
Men jag fick min hund av min ex flickvän... räknas det?:)

Det beror på hur man ser på saken..
Men hundarna var anledningen till att jag och sambon gick på våran första dejt.
Han hade spanat in mig och sen frågade han om jag inte var sugen på att gå ut och gå med hundarna tillsammans.
Sagt och gjort. Bara någon vecka efter det var jag mer eller mindre inflyttad hos honom. ;)

Träffade exet på brukshundsklubben.. Vi hade kurser ihop och fick sen annat ihop också :angel:

Det höll tillräckligt många år för att vi skulle få en dotter ihop. Men sen snart tio år är vi skillda. Dottern får pendla mellan Småland och Stockholm.

Min nuvarande träffade jag med hjälp av "vapentricket" ....:cool:
Vi träffades på skjutbanan alltså :D

Man kan väl säga att hunden var en stor bidragande orsak till att sambon och jag flyttade isär.

Jag insåg att umgänget med valpen gjorde mig mer tillfreds än umgänget med sambon...
Hunden och jag hade mer gemensamt. Hunden ville alltid umgås med mig och drog inte iväg på egen hand. Hunden blev alltid glad när jag kom hem och framför allt så struntade hunden fullständigt i om disken stått en dag eller två.... :angel:

Nu är jag glad singel och har en supergo hund som bästa sällskap.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 369
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 845
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 721
Senast: Tualma
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 115
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar