Hundträff Småland

Monifa

Trådstartare
Har dålig koll på vilka här i hund som bor i denna del av Sverige men om intresse finns vore det kul att dra ihop ett gäng med hund (eller hund intresserad men som kanske inte vill ha med hund eller inte har egen) framåt våren när vädret är lite mysigare?

Plats kan man kanske bestämma när man ser vart det geografiskt är bäst att mötas beroende på vart alla är ifrån :idea:

Jag bor i Hultsfredskommun.

Borde vara växjö nånstans ja.
Växjö funkar för mig beroende på när träffen blir av. Har 4 ungar att ta hänsyn till och jag vill helst slippa ta med dom :p

Vi får försöka finns ett datum som funkar för de flesta ;) men i april kanske är lagom? Är på semester i mars så är knapert med lediga helger då. Men det kanske är okej, då borde vädret vara hyfsat också.

Vad roligt! Låter ju som att vi kan bli ett gäng :banana:

Eh förvarnar om att min lilla skit är rätt kaxig :angel: och att matte är newbie på hund och man får säga till både hund och matte utan att det tas illa vid om det är något :D förhoppningsvis har hon blivit tillräckligt uppläxad av sina hundkompisar fram till april men man vet ju inte...

Vad roligt! Låter ju som att vi kan bli ett gäng :banana:

Eh förvarnar om att min lilla skit är rätt kaxig :angel: och att matte är newbie på hund och man får säga till både hund och matte utan att det tas illa vid om det är något :D förhoppningsvis har hon blivit tillräckligt uppläxad av sina hundkompisar fram till april men man vet ju inte...

Det är nog ingen fara. Jag kommer skämmas som en gris för min hund kan inte uppföra sig i koppel alls just nu ;) . Men hon är supersnäll mot andra hundar. Och en riktig mespropp. Hon bara låter illa:p

Jag är också intresserad, bor i Vimmerby kommun.
Jag har två hundar, men framför allt är det min vinthund som skulle behöva komma ut på lite äventyr :) Vet inte om @Kibani också skulle vara intresserad om du är i trakten just då?

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 028
Senast: Farao
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 021
Senast: MML
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat