Hundträff Norrköping?

tessiem

Trådstartare
Jag känner inte mkt hundfolk här i Östergötland och jag och mina ouppfostrade Bassar saknar någon att leka/träna ihop med.

Så finns det ngt intresse av en hundträff i Norrköping? Promenera ihop/ fika / träna ihop?

Sv: Hundträff Norrköping?

*KL*

Kul! Vad är ni mest intresserade av? Träningsdag eller en träff där vi promenerar ihop ?

Om träningsdag, med eller utan instruktör?

Jag är på vilket som helst av alternativen då jag & Bassarna både behöver träna men också bara lära sig att umgås runt andra hundar utan att bli så haussade :)

Vad passar er bäst? Helger eller kvällar eller dagtid? Jag jobbar dagtid så för mig är helger/kvällar att föredra :)

Jag kan tänka mig det mesta. Men antingen promenad/socialträning eller träningspass! Med eller utan instruktör spelar ingen roll, är ju kul att träffa folk och kanske få lite tips :)

Har ett varierat schema, så när det passar bäst beror helt på vilken vecka det skulle röra sig om.

jag är med på precis allt. jag och min whip behöver både träna och få lite promenadsällskap. Jobbar också dagtid så för mig funkar helger/kvällar bäst. :)

Jag och Cashmir skulle gärna hänga med så småningom, när han blir lite bättre... Behöver oxå träffa lite hundfolk(folk) här runtomkring. Så detta vore ett bra tillfälle

Jag och Ixi är också på! Dock bor vi inte i Norrköping, men är där o ränner var och varannan helg. :)

Kul!!
Om vi börjar med datum. Jag kan helgen 5-6/5 och 12-13/5. Vilken tid som helst.
Hur ser de helgerna ut för er andra?

Sen kan vi kolla närmare på vad vi vill göra. Jag vill gärna att mina Bassar lär sig att vara kring andra hundar samt tränar lite lättare lydnadsmoment. Sen viltspårar vi men det blir bökigt att göra inne i Norrköping ;)..

Den 5 maj kan jag bara på förmiddagen men annars kan jag alla datum du tog upp.

Kul!!
Om vi börjar med datum. Jag kan helgen 5-6/5 och 12-13/5. Vilken tid som helst.
Hur ser de helgerna ut för er andra?

Sen kan vi kolla närmare på vad vi vill göra. Jag vill gärna att mina Bassar lär sig att vara kring andra hundar samt tränar lite lättare lydnadsmoment. Sen viltspårar vi men det blir bökigt att göra inne i Norrköping ;)..

Vrinneviskogen finns ju om man vill viltspåra.. om man får är väl en annan fråga :crazy:

Jag kan 5-6/5

Jag kan 5-6/5 och vilken tid som helst! :). Svårt den 13/5 då det är avslutning på viltspåret.

kl*

alla verkar ju kunna den 5e på förmiddagen så ska vi inte bestämma att vi tar en gemensam promenad eller nåt då? I Vrinneviskogen kanske? Finns ju en rastgård där också ifall man vill släppa sina hundar lite och sådär:)

Det tycker jag låter som en bra ide!

Ixi skulle behöva lära sig att gå på en promenad tillsammans med andra hundar utan att studsa runt o vilja leka precis heeela tiden :D

Vi hänger gärna på någon gång (eller ännu hellre i Linköping :p), men kan dock inte någon av de första datumen. om det blir fler gånger, helt enkelt!

Låter superbra! Vilken tid?

kl*

alla verkar ju kunna den 5e på förmiddagen så ska vi inte bestämma att vi tar en gemensam promenad eller nåt då? I Vrinneviskogen kanske? Finns ju en rastgård där också ifall man vill släppa sina hundar lite och sådär:)

eftersom line_m är den som bara kan på förmiddagen och "förmiddagen" kan betyda så himla olika så tycker jag att hon kan få säga en tid :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
20 948
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
2 684
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka