Hundbuketräff i Stockholm

Super @Drago ! :D

Ska vi säga 20/2 då allihopa? :) @OTCA @Tonto @prallan @Elegant machinery @LittleJohn @farin

Hur funkar det för @Red_Chili @vallhund @Hyacinth @snorp ?

@nordingran kanske är ett datum du tänker åka hem? :idea: @fejt blir det 20:e hinner du ju träna massor!

@Jenka du kan få ha lite öppet schema :D

Hoppas inte jag missat någon!
Vi kommer också gärna den 20 feb :D.

Kommer bli spännande, var på hundpromenad med min hundklubb häromdagen - Ascot ansåg att alla ville leka med honom och försökte göra lekinviter åt alla håll :meh:. Ljuvlig koppelpromenad...

Jag har oxå bara en hund med mig, tanten börjar bli lite till åren, och det märks av ibland :(

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 627
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 873
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar