Hundbuketräff i Stockholm

Gulle dig:love: jag får fundera på saken, är så himla blödig än och tjuter bara jag ser en hund. Lite lagom instabil:D

Så klart :love: Om du vill gå med honom då, annars får du låna Ladda. Hon är lite mer väluppfostrad :angel:

Äsch! Ibland lipar jag för att jag älskar mina hundar så mycket, det kan komma som infall lite närsom. Du har helt giltig anledning att vara bölig!

13 februari
AraSlei, kan både fm och em
OTCA, kan från kl 12 och framåt
Tonto, kan både FM och EM.

14 februari
OTCA, kan både fm och em
Tonto, kan FM.

20 februari
OTCA, kan både fm och em

21 februari
OTCA, kan från kl 14 och framåt
Tonto, kan FM.

Jag vill jätte, jätte gärna vara med på hundbuketräff! ( Bor dock i Uppsala men åker gladeligen till Stockholm om det nalkas hundfolk och bukehundar)

Om det är ok att man dyker upp utan hund? Kan ju agera koppelhållare om någon har två som de vill ta med:) Någon av mina vågar jag inte ta med då de fortfarande är i så stort behov av att vara kring andra hundar i koppel.

Jag vill jätte, jätte gärna vara med på hundbuketräff! ( Bor dock i Uppsala men åker gladeligen till Stockholm om det nalkas hundfolk och bukehundar)

Om det är ok att man dyker upp utan hund? Kan ju agera koppelhållare om någon har två som de vill ta med:) Någon av mina vågar jag inte ta med då de fortfarande är i så stort behov av att vara kring andra hundar i koppel.

Klart du får! :)

Jag vill gärna vara med fast att jag mest läser och inte skriver så mycket här om det är ok?

13 februari
Drago, kan både FM och EM.

14 februari
OTCA, kan både fm och em
Tonto, kan FM.

20 februari

OTCA, kan både fm och em

21 februari
Tonto, kan FM.

13 februari

14 februari
OTCA, kan både fm och em
Tonto, kan FM.
prallan kan både fm & em

20 februari

OTCA, kan både fm och em
prallan kan både fm & em

21 februari
Tonto, kan FM.
prallan kan både fm & em

Åh, jag skulle gärna vilja men det får bli senare. Min jycke är en riktig lantis som aldrig åkt kommunalt ens så vi måste nog träna lite mer innan vi ger oss på Sthlm.

Kul att så många verkar tycka det skulle vara kul att ses! :D

Vad är ni sugna på att hitta på? Gå ut och gå, ta med lite fika?

åh, jag också kommer gärna! Frank kan behöva lite miljöträning och träffa andra hundar, just nu är han lite extra ostyrig så jag ska nog hålla mig borta från caféer men en promenad följer jag gärna med på :D

13 februari

14 februari
OTCA, kan både fm och em
Tonto, kan FM.
Elegant Machinery, kan både FM och EM.

20 februari

OTCA, kan både fm och em

21 februari
Tonto, kan FM.

Har du bil o kan plocka upp mig o Leon på vägen? I så fall är vi på, kan alla förslagna dagar/tider.

Bara set får att köra dit och hitta någonstans att ställa bilen så går det bra!

Jag tänkte också fråga om det är ok att jag kommer med min som är i slyngelåldern? (Han har fått för sig att skrika av lycka vid hundmöten numera...) Så att vi inte stör er andra menar jag. :o

Ja, jag känner samma som du @Tonto :) Jag har bil, så jag kan ta mig överallt dit det går att köra och parkera.

För min del är det helt lugnt!
Jag har eventuellt med Otis, han är lite pubertal just nu och mer i luften än på marken men.. Jag tänker att vi börjar med dem kopplade, och de som kan gå i grupp gör det och de andra håller sig på det avstånd som fungerar bäst?
Är det någon som vill släppa ihop hundarna så kan vi ju ta en avstämning om det där och då tänker jag :)

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 625
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 873
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar