Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Passar mig bra i alla fall!Ska vi säga kl 10?
Ska vi säga kl 10?
Ska vi säga kl 10?
Jag och morgontrötta hunden får ställa väckarklockan
Är det någon som vet hur det ser ut vid Bögs gård? (Visst var det sista budet på var vi ses?) Finns det någon parkering eller annan plats som känns som en bra utgångspunkt?
Tråkigt nog har labben gått och skadat sig, och vet inte om jag vågar ta med mig min golden för han kan skälla så förskräckligt, så känner mig lite osäker på om jag ska dyka upp på lördag eller inte!
Men kikar in i tråden senare i veckan när jag bestämt mig
Jag hoppas att det snart blir fler gånger för jag kommer gärna men på lördag har jag fått roligt vik plus att även om det låter fånigt så ställer mitt brutna lillfinger till det för mig en del i hanteringen av mitt överentusiastiska djur. Kör på icke utmanande promenader ett tag.
Det ska bli SÅ spännande att få se henne liveJag tar ju bara med mig Ladda då
Hon är sansad bland andra hundar, kan låta lite under lek och gillar att härja, men i koppel brukar hon vara lugn och kontrollerad Brukar gå att släppa ihop med de flesta, brukar inte bry sig så mycket om andra efter hälsningsfraserna. Skäller inte och uppför sig (i regel!) bra vid hundmöten.
Det ska bli SÅ spännande att få se henne live
Ebrah är sån där som är skeptisk någon minut, sedan vill hon leka och blir vild av den anledningen istället... Gå i koppel kan hon absolut inte, framförallt inte i närheten av andra hundar (eh.. jag tar nog bara med henne...) men det är mest för att hon vill leka med allt som rör sig och få igång allt som inte rör sig... Jag håller henne kort och försöker lära henne att hon inte kommer framåt så länge hon försöker slita armarna av mig. Hon har nog aldrig riktigt umgåtts med annat än vinthundar, men jag kan inte tänka mig att hon skulle ha svårt att komma överens med andra