Jag kom på att vi har ju själva en bil med en stor hundbur i, den skulle jag ju erbjuda till en frusen hund som inte fungerade med katterna och vår hund.
Och så skulle jag dra på kupévärmare om det var kallt.
Det borde väl fungera?
Ja, mina hundar hade absolut både kunnat sitta bundna ute en stund, sitta i hundgård, i vår bil eller andras om man nu råkat hamna i ge då de är med och inte kan följa med in.
Annars får man helt enkelt ses då jag planerat bättre. Det är för mig inget märkligt att inte alla ser på mina djur som jag gör.
Och att vissa hundar har andra behov än mina.
Min nuvarande väger 2,7 kg och är inte så fet så det gör ngt. Hon var lite stressad i förra hemmet pga stor flock hon skulle ha koll på och omplacerades därför. Hon blev lite tunn i hull sista tiden där.
Alltså sätter jag inte ut min nyskaffade och tunna, lilla hund någon längre stund(timmar).
Men jag fattar att det finns hundar som kanske tom föredrar rastgård före varmt hus.
Och som ägare till sån ras kan ju alt hundgård vara standard och ses som absolut bästa alt för alla hundar. Just för att man är van vid sånt.
Så tycker jag TS får tänka.
Man har förmodligen inte erbjudit hundgården för att kränka hundägare som man är vän med sen tidigare.