Du skriver att man kan lämna hunden själv uppbunden utanför butiken...?
Vad är det jag har missat?
Om det är det dummaste du läst, måtte du verkligen sålla vad du läser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skriver att man kan lämna hunden själv uppbunden utanför butiken...?
Vad är det jag har missat?
I timmar ???Men jösses.
Jag är hundmänniska. Tar alla tillfällen att hundpussa eller hundgosa om det är lämpligt och möjligt.
Men inne i mitt hus? Nä. Verkligen inte. Möjligen mitt i sommaren då jag kan ha dörrar och och fönster öppna och de fritt kan gå ut och in. Men ha en hund inne i huset i timmar medan jag och ägaren umgås. Nix.
Jag tog inte med mina hästar när jag hade sådana heller.
Men nu börjar du gå över gränsen till larvighet.Tvärtom vinet gör att jag ser saker mycket klarare!!
Många gånger gör vi saker/ tycker mycket utan att egentligen tänka på varför !!
Tex, det är totalt urfånigt att störa sig på en lite jycke i hemmet som inte gör en flyga förnär
Varför gör man det?
Jag tror det är revirpink, ett sätt att hävda sig
Det är bara trams!!
Du, dags att börja träna detta då. Sånt är grundläggande grejer. Annars får du nog finna dig i att stanna hemma oftare. Det hänger ju faktiskt på dig att ha en plan B till dina hundar.Mina hundar har aldrig blivit lämnade själva i bilen, dom har aldrig stått bundna, dom har aldrig varit i en främmande hundgård
Jag VET inte hur dom reagerar i en sån situation
Jag VET däremot att hundarna inte ränner runt och demolerar inne med oss
Det syns tydligt i vårt hem att våra hundar inte förstör något öht
I timmar ???
Råden jag har fått i tråden är att binda hunden utanför... (I timmar?)
Jösses dags att lämna tråden
Så giltig anledning är inte att de vill bestämma över sitt eget hem?????Jag har aldrig sagt att jag ska bestämma i deras hem
Deras trista beteende gör att jag inte vill dit igen
Giltig anledning vore, en annan hund i huset som ogillar andra hundar, allergi, om människorna i huset är pedanter och väldigt noga med sitt hem, om någon i huset är rädd för hundar, om vi hade varit totalt oansvariga hundägare
Dom kommer att sakna våra besök
Det är tydligt att vi har totalt olika syn på vad som är okey och vad som inte är detOm det är det dummaste du läst, måtte du verkligen sålla vad du läser.
Det är tydligt att vi har totalt olika syn på vad som är okey och vad som inte är det
Vad trött jag blir
Ja ja en lär sig något nytt varje dag...
Oj så liten.Min nuvarande väger 2,7 kg
Ja ja en lär sig något nytt varje dag...
Jag fattar helt ärligt inte när jag skulle få användning av att ha tränat hundarna vara uppbundna självaDu, dags att börja träna detta då. Sånt är grundläggande grejer. Annars får du nog finna dig i att stanna hemma oftare. Det hänger ju faktiskt på dig att ha en plan B till dina hundar.
Det är tydligt att vi har totalt olika syn på vad som är okey och vad som inte är det
Jag fattar helt ärligt inte när jag skulle få användning av att ha tränat hundarna vara uppbundna själva
Idag ( och igår) lärde jag mig att människor har väldigt olika syn på dels hundar och dels hur en beter sig mot gästerJag tvivlar.
Du hade ju uppenbarligen haft nytta av det när du besökte din vän.Jag fattar helt ärligt inte när jag skulle få användning av att ha tränat hundarna vara uppbundna själva
Idag ( och igår) lärde jag mig att människor har väldigt olika syn på dels hundar och dels hur en beter sig mot gäster
Jamen det är ju självklartatt det är!Så giltig anledning är inte att de vill bestämma över sitt eget hem?????
Nä, egentligen ingen nyhetOch att det var en nyhet för en vuxen människa befäster mitt tvivel.
Hur länge tänkte du fika?Råden jag har fått i tråden är att binda hunden utanför... (I timmar?)