Hundar i huset

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej jag skämtar inte

I vilken situation lämnar du hunden själv uppbunden?

Jag vet att du inte frågade mig nu men svarar på när JAG lämnar eller har hundarna uppbundna.

Vid snabba ärenden in i affär/hämta mat/hämta paket/hämta barnet i skolan (tidigare på dagis)/rida på ridbanan/pyssla i stallet när det är många andra människor och hästar i rörelse/i väntan på träning/när jag hälsar på folk som sagt att det är OK med hunden/hundarna med och jag tycker det är lämpligt.
Mina hundar är lydiga, vänliga och kära familjemedlemmar som inte äter inredning. Oavsett det är de inte alltid önskvärda av mig eller andra i direkt närhet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 078
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 398
Senast: Migo
·
Övr. Hund Som inte har sådan kadaverdisciplin att hunden går lugnt vid ägarens sida oavsett störning alltså. Men, alla andra? Alla de som tycker...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
37 624
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 394
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III