Jag ser mina katter som familjemedlemmar men inte sjutton tror jag att de är välkomna överallt. Jag är inte förtjust i hundar (alls) och vill helst inte ha hundar här. De få gånger det kommit hit en hund som varit inne i huset kräver jag att den är kopplad, just för katternas skull. Det är deras hem och ska inte känna sig stressade. De gångerna det har hänt har hunden inte kunnat sitta i bilen eller vi vara ute (för kallt) och ägaren hade givetvis inga problem med att hålla den kopplad.
Vill någon av mina gäster ta med sig en orm har jag väl inga problem med det så länge de ser till att få den med sig hem också
Komma hit med ett marsvin är nog en dålig idé, mina katter skulle bli alldeles för glada (och potentiellt mätta ).
Att bli skitsur och gnälla på ett forum på någon som inte vill ha ens hundar i sitt hem är enormt otrevligt och ouppfostrat. Mitt hem, mina regler.
Vill någon av mina gäster ta med sig en orm har jag väl inga problem med det så länge de ser till att få den med sig hem också
Komma hit med ett marsvin är nog en dålig idé, mina katter skulle bli alldeles för glada (och potentiellt mätta ).
Att bli skitsur och gnälla på ett forum på någon som inte vill ha ens hundar i sitt hem är enormt otrevligt och ouppfostrat. Mitt hem, mina regler.