Sv: hundar *bildtråd*
väldigt fin!! vad är det för kennel och stam??
väldigt fin!! vad är det för kennel och stam??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åååh gud vad snygg dress!!! vad är det för märke å vad kostade den??? så jäkla fin... *avis*
å hon e väldigt väldigt fin!!! du vill inte ha valpar??
vad e de för kennel?? stam??
Tror dressen kostade 298... det är theo.. inte vet jag om de e ett bra märke.
Hon är fån Koynaur`s kennel i Linköping.
Var är dina ifrån?
Valpar... jo, kan tänkas att det kan bli
Har du en pappa till dem?
VAAAAA??? 298?? då måste du ha köpt den begagnad!? theo är typ de dyraste märket. en sån dress som du har har jag spanat på å den kostar i affär 800-900kr!
mina kommer från Silverekens i Linköping och hos en tjej som inte har kennel - men kanonstam.
jaa, jag har ju två pappor jag!! hahaha... som dessutom vill ha bebisar..hehe
VAAAAA??? 298?? då måste du ha köpt den begagnad!? theo är typ de dyraste märket. en sån dress som du har har jag spanat på å den kostar i affär 800-900kr!
mina kommer från Silverekens i Linköping och hos en tjej som inte har kennel - men kanonstam.
jaa, jag har ju två pappor jag!! hahaha... som dessutom vill ha bebisar..hehe
Nu har jag förvisso visat upp min herre ex. antal ggr, men kan inte låta bli att visa honom igen. Kanske kan det finnas någon här som missat honom, ähum.
Harry är en Dvärgpinscher på 17månader.
Föresten vad är det för stam på dina?
Inavelsgarad? vet du det?
nu när du nämnde inavelsgraden så blev jag nyfiken och kollade upp det.
bart ligger på 0,5% så det var ju väldigt bra!!
tyson ligger på 5,6%, det är ju inte så tokigt det heller.
jag såg att gry låg väldigt högt. om man leker med tanken att ta valpar på en sådan - hur skall man tänka då?? att para med en som har väldigt låg procent eller en som inte alls är släkt??
för som bart har en släkting med din - beddis jabber jack. men väldigt långt bak i släkten men bara 0,5%
sen tyson har inte en enda släkt med gry men han har 5,4% i stället.
nån som vet hur man tänker?? haha
åå vad fina dom e!!!! *vill haa!!!*
kul att hon fick så många i första kullen!!!
jo men precis. men hur gamla är de idag?? är nån av de ställda? är dom reggade?Ja, visste är de... ja, många blev det... o ung var hon, men var i samråd med vår veterinär så vi var lugna ändå..
Här ca 10veckor gammal.
Är nu idag 5månader=)
Som det syns är det en Siberian Husky.
Hane kan tilläggas.
/Tobbe