Hugger i äggstockarna

F

Fisa

är det normalt att det hugger som satan i äggstockarna vid hostningar och nysningar?
det har gjort så hela tiden och nu är jag i v12. Idag högg det värre än vad det nånsin gjort innan och ja skrek rätt ut:o

Lite orolig bli man ju...

Sv: Hugger i äggstockarna

Jag fick ont i början vid tex nysningar o så.. Inte så jag skrek rakt ut men det har jag hört flera som säger att dom har haft. Så det är säkert helt normalt men ring o prata med din BM!

Sv: Hugger i äggstockarna

Det är med största sannolikhet ligamenten du känner och inte äggstockarna! Ligamenten håller upp livmodern och tänjs ut lite när livmodern växer. Man känner ofta av dem just vid nysningar och hostningar!

//julia

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 481
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 015
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 230
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar