Html hjälp..

moli

Trådstartare
Min sida har blivit galen.. Kika in på: Här är det problem..

Funkar det inte, så ta bort http://

Jag har kört fast. Vet inte vad som är fel!! Kanske kan ngn hjälpa mig genom att jag mailar hela koden och ngn kan kika på den åt mig. Nu funkar det bara inte.

Jag har gjort tabeller på sidan och det BORDE hålla sig i en lodrät rad, men det gör det inte!!!
 
Tabellerna verkar ha bestämt på eget bevåg att ligga brevid varandra.. FATTAR INTE hur jag skall ändra!! Har jobbat i timmare med sidan. Den var skitfin tills alldeles nyss, och nu går det inte att ändra tillbaka. :cry: :cry: :cry:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 959
Senast: Blyger
·
Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
607
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 270
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 290
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp