Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Får kolla upp dom, vet att hanno ligger högt, men de som är på försäljning är inte så pass bra. Men ska kika runt, vill gärna få upp alla grenar minst 20 i svårighet
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Nu har en hanno flicka med gp på 916 fått flytta hem till mig. Upptäckte dock att hon kommer hamna högre i färdigheter än alla mina andra = kan inte anmäla två till varje gång. Men får helt enkelt avla fram lite mer hästar eller köpa ännu en häst :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

nu kommer jag med konstiga frågor igen :p

Kan man se nån stans hur många hingstar man har ute för avel? offentligt menar jag. Och om man tex satt ut samma hingst flera omgångar men ingen använt honom. Man kan ju se hur många betäckningar hingsten har gjort men inte vad man har ute för erbjudande?

Kan någon förklara för mig vad alla äpplen betyder?
Guldäpple fattar jag ju, men silveräppel? sällsynta och avslutade?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Den första frågan undrar jag med över, men andra tror jag att jag kan svara på.

Guldäpplet blir ett silveräpple när det inte längre finns att välja på bland guldäpplet. Vissa guldäpplen har begränsat antal och när dom är slut blir pälsen ett silveräpple som jag fattat det.

Sällsynta måste vara samma sak som ovan förutom då att de finns endast ett fåtal kvar av pälsen.

Avslutade måste helt enkelt vara avslutade guldäppelpälsar. Sånna som helt enkelt inte går att använda längre.

Innan fanns ju även diamantäpple som gjorde att du kunde sätta mönster, färger osv på din häst och skapa ett unikt utseende.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Klicka på Profil och Min sida. Längst ner finns dina stuterier, klicka på dem så ser du dina hästar. Om det finns ett betäckningserbjudande visas en blå "pojksymbol" (vet inte vad det heter). När du håller markören över pojksymbolen står det hur många betäckningserbjudanden som finns ute.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Åh tack, jag har letat efter en sån funktion med!

Någon som vet varför jag inte kan söka och se placering på vissa av mina hästar? Är det bara topp 1000 som syns i ranking?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl

Skulle nån vilja hjälpa mig med passköp och reservera en häst för 536 155e?
Heter tigerflicka även på Howrse.

Tack på förhand! :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl

Okej, allvarligt talat, kan man pausa sitt konto på något sätt? Har typ minus hundra motivation till spelet just nu men vill inte avsluta kontot. Eller räcker det kanske om jag stänger ner ridcentret?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Reservera alla boxar i ridcentret på dig själv och inackordera inga hästar, om du har hästar inackorderade så räknar du på hur slitna boxarna hinner bli och om risken finns att de rivs. Logga i så fall in och reparera boxar någon gång tills alla hästar är ute. Lägg alla ängar i träda. Anställ eventuellt tillfälliga stalldrängar om du vill att boxarna och ängar ska hålla sig rena, men det kostar equus. Nu klarar sig ridcentret länge och är lätt att starta upp igen. Inget annat behöver göras, hästarna påverkar ju inte så länge du inte sköter om dem. :)

Men, kontot kan försvinna efter en tid om du inte regelbundet loggar in. Är det kanske 90 dagar för de som inte köpt pass? Vet att någon hävdat att de köpt pass men att kontot ändå försvunnit, så logga in säg en gång i månaden bara för att. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack det ska jag göra! Har pass kvar på kontot så det borde gå bra, men en gång i månaden ska jag nog lyckas logga in :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nytt event! :laugh:
Tänkte försöka vara flitig på att se vilka vänner som behöver hjälp och hjälpa till. :)

Om det är någon som jag inte är vän med så får ni gärna lägga till mig, heter tigerflicka även på howrse.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tvivlar på att jag kommer hinna få den gudomliga hästen i detta event, brukar aldrig lyckas, men ska göra ett försök.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Jag har inte heller haft någon lust att spela på ett tag men idag har det tagit fart igen :) Lite sur bara att det kommer stormar och förstör ängarna, en bit kvar till att ha 80 i prestige som jag hade innan jag pausade...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Idag ligger jag på första plats på rankingen över flest vunna tävlingar :bump:

*lite skryt såhär på morgonen*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 334
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 055
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
809
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 222
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp