Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Om någon har extra åp som inte ska användas kan dom gärna skickas till mig, ljusdalen. :o:D:bow:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har tyvärr inte så många just nu :/

Ang tävlingarna, hur mkt i prestige låter ni era gå upp innan ni höjjer svårigheten?
Mina har ökat nu med nästan 1% i prestige varje dag sen 4dar tillbaka.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Om någon ska anmäla sina hästar till tävlingar får ni gärna gå med i min hopptävling, mellan 126-252 ska man ha. Stall Qilla söker ni på, ska nämligen höjja upp svårigheten lite nu när mina hästar har högre i hoppning och det finns 3 lediga platser just nu :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kan va bra om jag lägger till mig med :)

Nizhoni - Sleipner (Föder upp araber, arabhorn och connemara i topp på svenska versionen)
dramatik - dramatik (föder endast upp tinkerhorn just nu)
hemlig - mysfilt (stiltje i uppfödningen just nu, men har fjording och connemara som grund)
0therwise - Otherwise och Hinnoreth på Internationella. (Föder inte upp något just nu)
Crossline - Crossline (Enhörnings shettisar, plus annat bös)
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen (föder upp PRE)
Ces - Siri1 (föder upp lusse hästar mestadels)
Mirtai - mirtai (föder upp hannoveranare)
Digbil - Deekin
zassoo - zassoo (föder upp paintar samt lite annat smått och gott)
Santoxen-santox (föder upp fjordingar samt IC, PRE och knabbar i liten omfattning)
Flavor - Qamilla (föder upp PRE med gp över 650 + enhörnings araber i liten skala)
Lily- Lily84 (föder upp Connemara vanliga+horn och sen har jag lite annat smått och gott)
Punakha1-Punakha (mest Holsteiner avel, lite hanno kanske nåt mer senare)
Tscabo - *Rapidash* (Föder upp welshponnyer)
Lazetti - Lazetti (föder upp shettisar och lite curly)
Laeikinois-Laeikinois (främst frieser enhörningar, och frieser. annars ligger uppfödningen på is just nu.)
bitte0007 på svenska. Föder upp araber.
Congeria - Kentaur (sv. Föder upp Akhal Teke enhörningar, ibland när jag får lust kör jag på vanliga Akhal Teke också)
Pride - Singer (Föder upp Paint med engelsk inriktning)
Therese1988 - ThBet
nixehen - nixehen
Fishli - Fishli (samma på internationella)
Monimaker - O'Hara (Föder upp connemaror samt lite hannoveranare)
Linta - Linta (Försöker komma ihåg att logga in varje dag)
Linda8142 - Samara (blandad uppfödning med knabstrup/hanno/frieser/PRE, mest hanno just nu)
Jocelyn - Jocielyn (Akhal-Teke mest)
Skyggni - Skyggni (Föder mest upp tinkrar)
Rumpnissen - Bounce (föder mest curlys)
Bure- Bure (Enhörningar av alla raser)
Cambodia - cambodia (samlar på gulblacka fjord och en del GÄ + SÄ och annat smått och gott)
Tigerflicka - Tigerflicka (Föder främst upp frieser)
Vogue - Föder upp Hannos! (började spela på den Engelska verisionen)
Cruella - Cruella (Quarter och Tennessee Walker i topp)
Hazel- Vinsla (föder upp Akhal-Teke och ibland nåt annat)
Ozera - Ozera (samlar på SM-föremål och föder upp några renrasiga spanska)
saint__anger - saint__anger (Ny på howrse, föder hittills upp renrasiga spanska)
Hoarfrost - Malfunction
day - ljusdalen (Föder mest upp hannosar & connemara)
Halcyon - Beatrech (Paint Horse toppen)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Skickade ett jag med, har fått extremt många ufon med åp nu sista tiden :)

Halcyon: La till dig, Qamilla heter jag på howrse :)

Här går det segt, har ett föl på g som bör få ganska hög gp. Snart bluppat klart lite hästar för försäljning med, hade dock behövt köpa in lite nytt avels material med känns det som, men är förbannat snål med mina equus :o

Nu väntar jag på att min dressyr tävling ska köras igång så jag kan skriva ner prestige ökningen, går framåt iaf :)

Hur går det för er andra? :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har spelet på lite halvfart, sköter om hästarna men inte mkt mer.
Men öppnade ett y-horn idag och fick tag på Euros! :laugh: Min första gudomliga!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Spelar rätt lite nu, är mest inne och tar hand om hästarna och roterar ängar. Kollar läget typ lite varje dag, skolan tar mycket tid så det blir inte så mycket speltid.

Idag såg jag att mitt ridcenter var rankat på 211 plats, glad! :) Köpte mig ett nytt sto igår som jag bluppade klart idag så nu ska jag betäcka henne. Får ta tag i aveln igen, snart... :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Grattis :D Jag har ingen gudomlig än men hoppas få på nått av eventen senare :) Hade varit lite kul ^^

Day: Känner igen det där, hela december loggade jag enbart in för att kolla till ridcentret och tog hand om nån häst. Först nu jag kommit igång igen.

Kul med plats 211 :D Mitt är bara på plats 800 nått men går iaf framåt, har fått upp lektions priset till 52 nu :) Härligt med lite nytt avelsmaterial med :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

hur tjänar ni pengar till ert stuteri? jag tjänar litegrann på att skörda och sådär men dom går ju till ridcentret. Har inga superhästar att sälja som kan ge en massa pengar heller.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Sälja hästar och använda egna hingstar så gott det går till mina ston. Sen har en del equus trillat in vid event och sen försöker jag snåla så gott jag kan hehe ^^ ligger på 7,5milj equus och är rankad 31plats i equus rankningen (i skrivande stund) .
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl

Usch vad jag är trött på spelet just nu. Loggar in några gånger i veckan bara för att kolla till ridcentret, har inte tagit hand om någon av mina hästar sen nyår tror jag.

Vill ju inte lägga ner kontot men skulle vilja ta en paus...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Så har det verkligen varit för mig ett bra tag nu, inte alls motiverad men jag hoppas jag blir det snart :)

För mig tog det ett bra tag innan jag kom på hur jag skulle få upp mitt ridcenter i prestige, sen gick det fort! Kul att du har sånt högt lektionspris, jag tror jag också har 52e. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Har också haft en dipp men nu ligger mina RSH på över 700 i GP och ridcentret har 56 equus i lektionspris så nu börjar jag bli lite motiverad igen :). Men det blir mycket upprepningar och det känns inte som att man får särskilt mycket utdelning för det jobb man lägger ner.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag ligger lågt och gör inte så mycket.

Mitt avelssto (742 i GP, connemara) fick sitt sista föl idag då hon är över 25 och börjar tappa sina färdigheter. Jag hade gärna åldrat ihjäl henne för ett pass och BLUPa fölet, men har alldeles för lite ÅP. Det får gå långsamt denna gång. :D Fölet blev ett litet sto med 760 i GP, så när hon är klar blir hon förmodligen mitt nya avelssto.

Jag har tre avelshingstar just nu, och såg att den ena låg på plats 10 i popularitet, så man får vara glad för det lilla. De andra låg på plats 19 respektive 75. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har köpt och sålt massa hästar, hitta dom billigt och sälja dem lite dyrare. Har ett femtontal avelshingstar också, de drar in bra med pengar. Avlar rätt mycket på alla möjliga raser, får man ett föl med ovanlig färg tjänar man bra! Sen beror det på vad man avlar på för ras, vissa raser går ju knappt att sälja, andra får man bra med pengar för!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 338
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 062
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
811
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 222
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp