Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
snigelfarmor skrev:100 spänn i timmen är väl bra!!
själv ligger jag på 92 och sliter häcken av mig! Ingen egen tid kan jag bestämma heller utan måste lyda chefen. Några hästar ser jag tyvärr inte heller till..
chrysler skrev:Vilken snäll hovslagare du har
chrysler skrev:Är ni ihop?Är det kanske ngt jag missat...
Ta honom om du e singel annars, så sparar du in pengar
2 isisar skrev:Har haft tre olika hovslagare har aldrig fått kvitto en enda gång, tror ni verkligen en hovslagare åker ut o skor för 80-100:- per häst.
(dom är nog lätt räknade :smirk: )
Visst är det dåliga arbetsställningar men det har man ändå valt om man har blivit hovslagare, precis som alla andra yrken.
Det finns många som har egna företag det är likadant för alla med obekväma arbetställningar, dragit, tungt fysiskt jobb och med sjukersättning osv.
Jag beundrar verkligen det jobb dom gör men nån måtta får det väl vara man ska väl inte behöva bli ruinerad för att man har häst.
Jag är INTE missnöjd med min hovslagare, han är väldigt duktig på det han gör men en sådan höjning måste man iaf få ifrågasätta.
Nävisst, hovslagarna ska helst jobba gratis så hästägarna får råd till viktigare saker, rosa täcken t.ex.Jag beundrar verkligen det jobb dom gör men nån måtta får det väl vara man ska väl inte behöva bli ruinerad för att man har häst.