Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

Hihi vilket harligt inlagg! Later som om du trivs ypperligt med ditt liv just nu! Jag alskar ocksa hosten och det har faktiskt inte regnat har pa en hel manad! Kors i taket :D Jag langtar efter att fa ga i bergen igen!

Haha skönt att höra!
Hösten är verkligen speciell, det är så vackert ute med olika färger i träden. Dessutom har jag fått inviga mina nya stövlar :D (fast dom får jag nog snart inte på mig)

Ja jag har med bara en vecka kvar nu, så spännande verkligen, Var ute och plockade svamp med mamma igår i över 4 timmar men verkar inte vilja komma ut ännu från magen :p

gud vad alla är glada och på bra humör haha :angel: jag är sjuk, mår inte alls bra, känner mig bara bläig och bara petar jag på min egen arm gör det ont. tacka gudarna att Lykke är så snäll ändå för vi har mest legat i sängen idag och då är hon nöjd, samma sak hela natten, hon vill bara upp och äta och så somnar hon, grymt skönt! synd att jag inte kunnat sova ordentligt för det. isch!

då vet jag ju vad jag inte behöver prova ;) hittade ni nån svamp då? här försvann typ alla när det eg var dags för dem att komma upp :(

idag har jag städat mig själv, för att se lite proper ut när det är dags (för det kan ju inte aaalls växa ut igen om det tar tre veckor till :angel:)

Jo det var lite jobbigt när man skulle gå in i skogen och fick klättra över stenar och allt men det gick faktist väldigt bra, fast mot slutet blev amn väldigt trött i fötterna och i ryggen så det blev att lägga sig i ett varmt bad när man kom hem =)

Ja vi hittade lite över 3 liter, gick himla långt in i skogen så där hade inte folk varit och plockat det ännu, så blev att vi gjorde stekt fläskfile med klyftpotatis och kantarellsås till middag på kvällen sen :love:

Nä det hjälpte inget att gå och röja runt i skogen för ungen verkar inte vilja komma ut ändå, sprang runt på liseberg hela lördagen med och inget hände där heller, Nä jag skall nog med börja tänka på att "städa sig själv" nu man vill ju inte komma in på förlossningen och se ut som ett troll på alla hörn haha :rofl:

Haha har också "städat" mig själv idag, för det kaaaan ju faktiskt hända när som helst nu :D:angel: Men får nog städa en gång till om några veckor.

En av mina närmsta vänner har beställt födseln till den 4 oktober, då han fyller år :p. Hade vart coolt då jag tänkte överraska honom till att bli en lättare form av gudfar :love:. men 4: de är ju väldigt långt från 22:a så det blir nog inte så hehe.

Ja jag skall med tänka på att "städa" mig själv nu för jag skulle tycka det var himla pinsamt och komma och se ut som man gör nu haha :rofl:

Snart är lilla rosenknoppen här!! :banana: Ska bli otroligt roligt att se henne/honom på utsidan snart! Gäller så klart alla bukebebisar, man har liksom gått och väntat tillsammans så länge nu :love:

ja jag hoppas lilla rosenknoppen vill komma ut snart för längtar för mycket på han/henne. det gäller alla er andra med som skall ha sen, man har ju pratat och hållt ihop här inne på höstmammor nu så man vill se era små skönheter sen med :P

jag har faktiskt gjort det nu några veckor innan lykke haha! mest för att allt verkligen gick käpprätt åt helvete för mig med häst o precis allt! men det gav ingen utdelning :p

:bump:
de ringde just från affären - Barnvagnen har kommit ! :bump:

Imorgon blir det till att hämta den, sen är vi verkligen redo :laugh:

Idag handlad jag ännu mer kläder :D fast tog lite större stolr. var 70% på ett ställ på Family House, så kom hem med en body och ett par tunnare byxor i 68, ett par byxor i 72 (såg dock väldigt små ut) och ett par vantar -
gick på 45 kr :p

Vad roligt (och skönt!) att vagnen äntligen kommmit!! Jag bäddade i ordning min direkt när jag fick den, det var nästan det allra roligaste i förberedelserna!
I dagarna här ska jag gå ner till bilen och fästa isofixbasen, så jag bara kan klicka i babyskyddet sen när det är dags :D

Usch, jag är helt ledig efter söndag, så gissar att jag inte kommer kunna hålla mig från att shoppa meeeer... Fast, jag har bara ett par byxor till bebis, och en massa bodys. Så måste ju ha några par byxor till, eller hur?? :angel:
(pyjamasar och sparkisar räknas ej hehe)

Pssst fick hem en tradera vinst i går, men lovar det är min sista nu :angel:
88671740_1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Unghästfasoner?
  • Selenbrist

Omröstningar