Sv: Höstmammorna 2009
På tal om gravidhormoner:
Jag sitter här vi datorn och har lite tårar i ögonen. För just i denna sekunden känner jag mig så himla tillfreds... lycklig... och att livet runtomkring mig fungerar så jäkla bra!
Jag hade bett om ledigt i dag på jobbet med kort varsel, så trodde inte de skulle acceptera, men så ringen chefen nyss och säger att självklart ska du vara ledig.
Jag älskar mitt jobb!
Ska snart ut till stallet till min söta häst, som nyss fått en ny medryttare som är helt fantastisk, som gillar min häst och som min häst gillar. Sett bilder på ekipaget och de är så harmoniska tillsammans. Och har blivit lovad massa fin hjälp av övriga i stallet i samband med förlossningen. Jag älskar mitt stall och min häst!
Jag har en bebis i magen!! Som inom en månad kommer ligga i min famn. Jag kommer få klä henne eller honom i kläder jag själv valt, lägga bebis i vagnen jag själv valt...såna där fåniga små tankar! Få ge kärlek till en helt ny människa! Jag älskar min bebis!
Vi har smårenoveringar kvar hemma, men i helgen har vi fått upp vår egendesignade tv-bänk på väggen, fixat med kabellister och nu är allt klart och ser så jäkla bra ut! (skillnad mot de 30 år gamla skåpen vi hade som tv bänk innan). Och att vi lyckades sätta upp allt själva, jag och sambon med tummen mitt i handen. Utan gnat eller irritation, istället tv tittande hand i hand efteråt. Jag älskar mitt hem och min bebis blivande pappa!
Mina föräldrar letar hus med ljus och lykta i vår kommun, bara för att komma oss närmare! Men under tiden hörs vi dagligen via mail, och de kommer snart få sitt första barnbarn! Längtar att få ge dem detta! Jag älskar mina föräldrar!
AIK mot sm-guld, jag älskar AIK! (var bara tvungen haha)
Jag mår så
bra!!