Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

visst kan du få vara rapportör, du har ju redan gjort det en gång åt mig :angel:

Skicka ett PM med ditt mobilnr bara, så hoppas jag att jag hör av mig snart :laugh:

Ja men det kan vi väl planera redan nu?? Vi är ju några stockholmare samlade nu :idea:.
Innan eller efter alla födslar? ;) Plats?

*kl*

Jamen gärna!!! När spelar inte så stor roll för mig, reser bort v. 41+ halva 42, men annars är jag ju hemma nästan jämt!

Ni tjockisar får bestämma:D

Jag känner att jag måste jobba på min Latte-mamma-attityd så gärna ett flådigt fik där man kan titta på folk:D

Provar gärna trikåsjal då!:)

Ska vi till ett fancy-latte-mamma-ställe måste jag planera bättre, för då vågar jag inte ha med mig lillgalningen. :D Annars har jag inga höga krav, allt jag behöver är närheten till en toalett. :p

KL
Tack allihop för alla gratulationer, och extra tack till volts som rapporterade :p.
Igår fick vi äntligen komma hem från bb och både jag och lilltjejen mår bra.
Fast vi är jäkligt trötta bägge två.
Ska försöka knåpa ihop en förlossningsberättelse och lägga upp lite bilder så fort jag orkat packa upp min dator ur bb-väskan :).
Behöver jag säga att det är den finaste bebis jag nånsin sett? ;)

Äsch, det duger med något mindre flådigt:D

Ett ställe där man får illskrika och kan värma ersättning samt låsa fast barnvagnen duger fin-fint:D

Men inte McDonalds, där går gränsen än så länge:)

pssst....snäckan på avataren!

Senast ändrad:

Söt-snäcka! :love: Nu vill jag träffas på momangen! Jag börjar bli seriöst bebis-sugen.. Hoppas ungen vill komma ut snart!

Jag är inte så bra på fikaställen, tyvärr... Brukar mest hamna på samma gamla ställen. Nån annan kanske har något bra förslag?

nu avbryter jag eran mobbingdisskussion här :angel:

Igår kom sambons färäldrapenningpapper hem, men man ska ju fylla i barnets födelsedatum? ska man fylla i den dagen det är beräknat då eller?

Likadant vilka dagar han inte kommer kunna jobba... det vet vi ju inte heller?

Upplys mig!

(förövrigt kan jag upplysa om att kattfis luktar mycket värre med bättre luktsinne.. konstigt :p)

Åh vilken gosnäcka! Snäppet godare än den du brukar ha :love:

Nisse välkommen hem! Ser fram emot berättelse och framför allt bilder på den envisa ungen :D

kl

jösses vad B har sjunkit nu på ett par dagar.. "tryckningarna" kommer säkert 5 cm längre ner än innan, var tom så sambon lade märke till det ;) blir 5-6 cm över naveln bara
Sen nu när vi var ute och gick (mellan affären och pizzerian :D) fick jag ett par grymma hugg nere till höger, var tvungen att gå som en pingvin i snigelfart.
Sen när vi var på väg till bilen (med pizzan ;)) fick jag som en elstöt i ryggen, liksom "fladdrade" till om var alldeles mör efteråt, även att det bara varade en sekund..

tror ni jag började hoppas då eller? :eek:
Men nu känns det ju givetvis ingenting, och tur det -. har ju inte tid att föda barn förrän måndag :p

Spännande! Hoppas hen kommer ut snart! Jag vill också föda barn snart, men inte gå före i kön förstås! :D
Jag tänkte satsa på tisdag, det är min pappas födelsedag, kan man få en bättre födelsedagspresent än ett barnbarn?! :p

Välkommen hem!!!
:banana:
Ser fram emot din förlossningsberättelse och lite bilder snart då :D

Kan tänka mig att man reagerar på minsta lilla annorlunda känsla/smärta när det börjar närma sig!
Och jag tror klart det är tecken på att det snart är dags :banana:

Jag har varit lite orolig halva dagen idag, då jag inte känns bebis alls i magen!
Buffat och hållt på men inget svar alls!!
Men så, på eftermiddagen satte det i gång med dubbel kraft istället och jag kunde pusta ut. Att man kan bli så nojjig!! :crazy:

Har tyvärr inga fikaställen att föreslå, är mkt dålig på sådant :o. Jag hänger på vart som helst :D

Man kan ju alltid hoppas att det är ett tecken för jag har börjat få typ likadant. Framförallt stötar och ilningar neråt så jag bara rycker till, då brukar folk titta lite underligt på mig och undra vad jag håller på med :eek:
Magen börjar se löjlig ut, den har sjunkit så mycket den nästan hänger :p Inga av mina byxor passar längre för då går det inte att sitta. Tack vet jag leggings och klänning! Och stoora mjukisbyxor :p

Men jag VILL ha ett septemberbarn så nu får den snabba på!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka