Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner igen det där med vällingen, Moa får också lite välling på kvällen innan hon ska sova för att fylla ut lite extra men hon dricker oftast bara 60-70 ml. Sen vill hon ammas, igår drack hon lite mera för då hade jag i messmör i vällingen, och det tycker hon om (och gör ju så magen håller sig igång).
kl
Moa vill inte äta särskilt mycket mat sedan några dagar tillbaka, men jag tror att det är någon tand som stör så att det gör ont. Och amma funkar väl sådär på dagarna, hon har ju inte tid att vara stilla! Men jag erbjuder henne iaf gröt morgon och kväll och sen lite mat mitt på dagen.
Däremot förstår jag inte hur jag ska kunna natta henne i sängen längre. det är hopplöst, vill ju helst inte amma henne till sömns utan lägga henne i sin säng innan hon somnar. Men då blir hon ju som en duracellkanin och far runt och rullar omkring och är heeeeelt vild!!! Och efter ett tag så blir hon skitarg och somnar absolut inte. När hon väl sover sen så vänder hon sig gärna till mage och sover, men det är väl bara att ta bort kudden egentligen så kan hon sova så??
Kellir: Rullar din bebis också?
Hon är långt ifrån att komma på hur man sätter sig upp själv, eller hur man ställer sig upp, iaf känns det så. Hon står en stund om man ställer henne mot en möbel, men hon har noll koll på sin kropp och kan plötsligt kasta sig åt något håll för att hon får något infall =) Det är verkligen skillnad på Maja och My! Men det är skoj att få se två så olika individer utvecklas!
Tack och lov ställer han sig inte mot möbler än.