Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad bra, vi har också en V50 och jag har funderat på om den får plats liksom på längden, för jag antar att det är så du menar?? Så man kan pack andra saker till hö/ vä om vagnen?
Citycrossen går in på alla möjliga vis i en V50, så det behöver du inte bekymra dig om! Det var ett av våra krav då vi köpte vagn - att den lätt skulle få plats i vår bil, vi ville inte byta bil och inte heller stå och mecka isär en vagn varje gång vi skulle åka nånstans. Här älskar vi vagnen alla 3, den är så jäkla bra!
kl
När det gäller vagn så hade vi en Emmaljunga smart duo till My, och vi har varit jättenöjda med den. Den är tung, och blir ju tyngre ju äldre barnet blir, men den tar sig fram överallt, är stor och stabil och relativt lättkörd. När My var 15 månader köpte vi en sittvagn (brio race) och min svåger tog över vagnen till deras bebis, de är också jättenöjda. Till vår nästa bebis ska vi ha en syskonvagn som vi får billigt av grannen, tror att det är en carena eller en babytravel. Vi kommer dessutom att titta lite efter en lättare kombivagn att ha till lilla bebisen om man vill ut och gå med bara den någon gång. Har även en gammal brio som stallvagn. Många vagnar blir det...
//Julia
Hon sa också att långa personer ofta får större barn. När jag vitnade i ansiktet och pep att "Nej, jag vill ha en liiiiiiten unge, den ska ju ut också!" kontrade hon med att långa personer ofta får enklare förlossningar. Tack, mer sånt vill jag höra