Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Skall den skickas ut till alla eller till slumpvis utvalda?Har nån fått enkäten om vården under graviditet och förlossning, som ska skickas via 1177?
Har nån fått enkäten om vården under graviditet och förlossning, som ska skickas via 1177?
Till alla uppfattar jag det som.Nej. Skall den skickas ut till alla eller till slumpvis utvalda?
Jag fick nån på mailen, vet inte om det är den?Har nån fått enkäten om vården under graviditet och förlossning, som ska skickas via 1177?
Har inte fått nåt änJa, jag fick ett sms (eller var det mail?) med en länk ganska strax efter förlossningen tror jag.
Aha, jag har inte fått något och det är ju 15 veckor sedan förlossningen för min del. Vad konstigt att det skiljer sig så om det är meningen att alla skall få den.Ja, jag fick ett sms (eller var det mail?) med en länk ganska strax efter förlossningen tror jag.
Yes, fick den igår!Har nån fått enkäten om vården under graviditet och förlossning, som ska skickas via 1177?
Kom den på 1177?Yes, fick den igår!
Ja det gjorde denKom den på 1177?
Hos oss tror jag att man får gå in på 1177 och typ beställa den. De kan ju inte få många svar då? Förra gången fick man fylla i sin mail på bb och då kom den dit. Jag är långt ifrån nöjd med min förlossning och ffa vistelsen på bb så hade gärna fyllt i, men har inte orkat gå in och beställa den.Ja, jag fick ett sms (eller var det mail?) med en länk ganska strax efter förlossningen tror jag.
Skickar min stora till lådan för att handla godis åt mig när han kommer hem från jobbet. Sen spelar han tv spel tills han somnarNi som har mer än ett barn. Är ni ensamma på kvällen nångång och hur gör ni då med nattning? Vi har ju storebror som snart blir två. Han kräver att man ligger bredvid honom när han somnar. Lillasyster sover ju bara i bärsele. Just nu känns det som en omöjlig uppgift att vara själv på kvällen. Samtidigt som det ju hade varit skönt om man kunde fixa det själv och få lite mer egentid...
Ni som har mer än ett barn. Är ni ensamma på kvällen nångång och hur gör ni då med nattning? Vi har ju storebror som snart blir två. Han kräver att man ligger bredvid honom när han somnar. Lillasyster sover ju bara i bärsele. Just nu känns det som en omöjlig uppgift att vara själv på kvällen. Samtidigt som det ju hade varit skönt om man kunde fixa det själv och få lite mer egentid...
Ni som har mer än ett barn. Är ni ensamma på kvällen nångång och hur gör ni då med nattning? Vi har ju storebror som snart blir två. Han kräver att man ligger bredvid honom när han somnar. Lillasyster sover ju bara i bärsele. Just nu känns det som en omöjlig uppgift att vara själv på kvällen. Samtidigt som det ju hade varit skönt om man kunde fixa det själv och få lite mer egentid...
Har turen att lillasyster är lätt att ha att göra med än så länge. Hon är nöjd att ligga vid bröstet, så brukar ha henne där (antingen att jag halvsitter, eller så ligger jag på sidan).Ni som har mer än ett barn. Är ni ensamma på kvällen nångång och hur gör ni då med nattning? Vi har ju storebror som snart blir två. Han kräver att man ligger bredvid honom när han somnar. Lillasyster sover ju bara i bärsele. Just nu känns det som en omöjlig uppgift att vara själv på kvällen. Samtidigt som det ju hade varit skönt om man kunde fixa det själv och få lite mer egentid...
Jag hittar ingenstans om att beställa, står bara på lappen jag fick av bm idag att man ska gå in på inställningar och fylla i telefonnummer och/eller mail.Hos oss tror jag att man får gå in på 1177 och typ beställa den. De kan ju inte få många svar då? Förra gången fick man fylla i sin mail på bb och då kom den dit. Jag är långt ifrån nöjd med min förlossning och ffa vistelsen på bb så hade gärna fyllt i, men har inte orkat gå in och beställa den.
Det är för att få avisering ftpn 1177 att man fått något.Jag hittar ingenstans om att beställa, står bara på lappen jag fick av bm idag att man ska gå in på inställningar och fylla i telefonnummer och/eller mail.
Jaja, visar sig väl om jag får den.