Han blir sex månader på onsdag! Märkligt hur ett halvår kan gå så fort.
Jaa.. Alvar blir 4 månader imorgon! Det går galet fort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han blir sex månader på onsdag! Märkligt hur ett halvår kan gå så fort.
I fredags kom vi hem från Florida och det var så skönt faktiskt att komma hem. Liten har varit sååå duktig ❤ Han blir 6 månader på torsdag och jag förstår inte hur fort detta halvåret gått!
Apropå det här med BLW osv så måste jag säga att boken Smakäventyret är såå bra!! Har tänkt om lite när det gäller maten och kommer amma längre än vad jag från början tänkt. Jag vill försöka undvika att ge välling. Skulle också vilja prova göra egen gröt, men var tusan hittar man paltbröd? Har inte sett det i affärerna här.
Alvin fick smaka äggula idag för första gången och det gillade han direkt
I fredags kom vi hem från Florida och det var så skönt faktiskt att komma hem. Liten har varit sååå duktig Han blir 6 månader på torsdag och jag förstår inte hur fort detta halvåret gått!
Apropå det här med BLW osv så måste jag säga att boken Smakäventyret är såå bra!! Har tänkt om lite när det gäller maten och kommer amma längre än vad jag från början tänkt. Jag vill försöka undvika att ge välling. Skulle också vilja prova göra egen gröt, men var tusan hittar man paltbröd? Har inte sett det i affärerna här.
Alvin fick smaka äggula idag för första gången och det gillade han direkt
Försöker få bebis att sova innan babysimmet. Oklart hur bra det går, eftersom jag mest la honom i sängen med en napp och drog för gardinerna
tillägg; okej går nog sådär för han ligger mest och pratar
Visst är det fantastiskt hur den där stunden i vattnet är ett heldagsprojekt, mat, vila och ”toabesök” ska stämma. Men roligt att bada är det ❤
Nu står det när det går att anmäla till vårat babysim så hoppas vi kommer medFörsöker få bebis att sova innan babysimmet. Oklart hur bra det går, eftersom jag mest la honom i sängen med en napp och drog för gardinerna
tillägg; okej går nog sådär för han ligger mest och pratar
Nu står det när det går att anmäla till vårat babysim så hoppas vi kommer med
Visa bifogad fil 26586
Hittade en så rolig bild från när grabben var liten.. här ligger han i en påse med nytvättade schabrak
I morgon blir Dunderklump ett halvår . Han föddes ju alldeles nyss? Nu har han två tänder, kryper som en riktig mästare och har fått fem smakportioner som han slukat med stor entusiasm. Snart nog skriver vi om förskolestarter och de första stegen!
Men hoppas de börjar gå före de börjar på förskola
Mvh första barnet