Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blä, tror att jag dragit på mig en uvi efter katetern. Ska lämna urinprov imorgon.
Han är jäkligt go faktiskt En liten kopia av storebror, men ändå inte. Sammy har pappas ögon men Caspian har mina
Bordet är ju bara så bra att använda till sovande bebis. Kom ihåg att vi ofta gjorde så med storebror :-)Världens nöjdaste kille får sova på bordet när vi käkar lunchVisa bifogad fil 20920
Hur bra som helst! Vi har en hög köksö som han får ligga på i nestet när vi grejar i köket också, perfekt att inte behöva bekymra sej för att storebror ska råka göra nåt eller att hundarna ska diska honom lite för noggrant.Bordet är ju bara så bra att använda till sovande bebis. Kom ihåg att vi ofta gjorde så med storebror :-)
Amma Caspian är som att utfodra en bottenlös shetlandsponny Herrejösses vad han kan slabba i sej. Men skönt att det fungerar
Hahaha! Nästan 9kg bort på 7dagar Funderar på hur snabbt resten av de 14kilona upp kommer försvinna?Hög igenkänningsfaktor på den !
Haha samma här känns som det enda jag gör är att sitta i soffan och amma. Han får liksom aldrig nog! Men som sagt så är man tacksam att det funkar.Amma Caspian är som att utfodra en bottenlös shetlandsponny Herrejösses vad han kan slabba i sej. Men skönt att det fungerar
Hahaha! Nästan 9kg bort på 7dagar Funderar på hur snabbt resten av de 14kilona upp kommer försvinna?