Jag har också svårt att förstå att det är på allvar då jag i princip inte har några symptom alls. Känns lite konstigt. Men jag har tagit tre olika test som alla varit väldigt positiva, så det är nog bara att försöka inse att det är så här
Egentligen ska man ju vara tacksam över att man slipper en massa besvär.. Jag har dock något konstigt kvällsillamående som kommer efter att jag ätit middag. Det kanske beror på graviditeten. Spelar ingen roll vad eller hur mycket jag äter till middag, det kommer strax efteråt ändå.
Tre veckor och en dag kvar till tidigt ultraljud nu, längtar ihjäl mig! Svårt att tro på innan jag fått se att det finns något där. För det hoppas jag verkligen att det gör, och att hen vill stanna.
Jag tänker också mycket på vad jag äter. Hade just börjat gå ner i vikt innan jag fick reda på graviditeten. Gått ner några kilon de senaste veckorna, men nu känns det som att jag istället måste börja tänka på att få i mig tillräckligt. Jag har några extrakilon, om än inte så många, så jag hoppas på en "lagom" viktuppgång. Det viktigaste är ju dock att bebis får det hen behöver!
Babyprylar
(jag får inte handla något annat än en syskonvagn, vi har redan det vi behöver..
)