Grattis @Lakritsnapp !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag håller helt med dig! Så svårt det där. Jag tyckte att det var väldigt skönt när RS-säsongen var över och med stor sannolikhet så blir det mycket mildare i år!RS-virus är jag också livrädd för, tvåan (ockaå född i okt) fick det när hon var 3 månader och var på sjukhus en vecka, det var inget roligt alls. Samtidigt känner jag aty det är svårt att skydda sig också, med storasyskon kan vi inte låsa in oss hemma. Med tvåan var storasyster hemma, vi hade inte varit vid ngr större folksamlingar och inte träffat ngn som var uppenbarligen förkyld ändå blev tvåan så sjuk.
Nej, jag håller helt med dig! Så svårt det där. Jag tyckte att det var väldigt skönt när RS-säsongen var över och med stor sannolikhet så blir det mycket mildare i år!
Vi fick typ tre stooooora blöjbindor och några få vanliga. Så det beror nog på hur länge man är kvar på BB om man klara sig på de man får eller inte. Samma med blöjor!
Vad är era topp tre bästa saker som ni:
Hade med er till BB till er själva?
Till bebis?
Samt topp tre bästa saker precis när ni kommit hem:
Till er själva?
Till bebis?
Men inte är du dålig för det !Här är det inte lika glada tillrop angående vikten.. hade BVC på hembesök igår och Alfred hade då gått ned i vikt igen.. trots mängder av mjölk och fri amning (måååånga timmar om dagen) så hade han tappat 30gram igen sedan i söndags.
Känner mig som världens absolut sämsta mamma.
Aha ja men då har jag typ tre veckor till som jag kanske kan slippa nattkramper i alla fall då! Alltid någotMagnesium hjälpte mig massor, en tablett varje kväll. Om jag glömde två kvällar i rad kom krampen direkt. Från v.36 ska man inte ta magnesium längre (kan hindra värkar) och jag var orolig att krampen skulle komma tillbaka men har bara känt av det väldigt lätt en gång.
Här är det inte lika glada tillrop angående vikten.. hade BVC på hembesök igår och Alfred hade då gått ned i vikt igen.. trots mängder av mjölk och fri amning (måååånga timmar om dagen) så hade han tappat 30gram igen sedan i söndags.
Här är det inte lika glada tillrop angående vikten.. hade BVC på hembesök igår och Alfred hade då gått ned i vikt igen.. trots mängder av mjölk och fri amning (måååånga timmar om dagen) så hade han tappat 30gram igen sedan i söndags.