Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En vecka kvar till RUL och det känns lite nervöst. Jag har hela tiden en tanke om att något är fel, varför skulle det gå smidigt och bra för mig direkt när det är svårt för så många andra?
En vecka kvar till RUL och det känns lite nervöst. Jag har hela tiden en tanke om att något är fel, varför skulle det gå smidigt och bra för mig direkt när det är svårt för så många andra?
Vi har en betalvariant. Länsförsäkringar tror jag.Fråga;
Det här med gravidföräkring. Har ni någon? Vilken form (grund? Utökad?)? Vilket bolag?
Jag kliar mig i huvudet och velar över vilken jag/vi ska teckna..
Fråga;
Det här med gravidföräkring. Har ni någon? Vilken form (grund? Utökad?)? Vilket bolag?
Fråga;
Fråga;
@Guldaskig @Imogen Jag ska också på bröllop i början av augusti, jag hoppas dock att jag ska kunna ha samma klänning som jag själv gifter mig i på lördag Den köptes delvis med tanke på att magen skulle kunna växa men brösten får nog inte växa så extremt mycket mer
@Guldaskig @Imogen Jag ska också på bröllop i början av augusti, jag hoppas dock att jag ska kunna ha samma klänning som jag själv gifter mig i på lördag Den köptes delvis med tanke på att magen skulle kunna växa men brösten får nog inte växa så extremt mycket mer
Vad roligt, grattis!
Visst bodde du också i Värmland?
Men grattis! Kul med bröllop@Guldaskig @Imogen Jag ska också på bröllop i början av augusti, jag hoppas dock att jag ska kunna ha samma klänning som jag själv gifter mig i på lördag Den köptes delvis med tanke på att magen skulle kunna växa men brösten får nog inte växa så extremt mycket mer
Här överraskades jag av vidrig morning sicknes och kräktes på tom mage i morse. STACKARS MIG. Har känt en ziljon varningsklockor ringa när jag har borstat tänderna på morgonen, och i dag var det helt kört. Yey.
Är alltså i vecka 17, det borde inte börja om nu...