Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här leker livet Fröken ligger någorlunda där hon blir placerad, ingen krypning i sikte Hon hittar nya ljud varje dag känns det som Hon sitter ganska bra själv men man får ha lite koll då hon helt plötsligt glömmer bort kroppen när hon hittar något spännande att följa med blicken och då liksom faller åt sidan eller bakåt.
Två tänder nertill har tittat fram och det gör ont när hon ska smaka på mitt finger nu maten går väl lite framåt men för hennes del räcker det med typ 5 små skedar så tycker hon vi ska leka sen.
Fråga! Hur gör ni för att få i bebisarna järn? Känner att vi är lite dåliga på det iom att hon inte äter så mkt gröt, vet inte hur mycket de bör få i sig heller?
Fråga! Hur gör ni för att få i bebisarna järn? Känner att vi är lite dåliga på det iom att hon inte äter så mkt gröt, vet inte hur mycket de bör få i sig heller?
Ja, väldigt enkel att fälla. Men det tror jag de flesta paraplyvagnar är. Vet inte mått men den är smidig. Vår modell har maxvikt på över 20 kg (men minns inte exakt).Den såg riktigt bra ut faktiskt! Var den enkel att fälla ihop? Hur liten blev den ihopfälld? Hittade dock olika maxvikter beroende på hemsida. Ena säger 15 kg och andra säger 23 kg.
Jag förstår! Vi tänker nog mest bara pool, strand, mat, bus, lek Självklart kan de bli sjuka och när det närmar sig kommer vi nog också oroa oss över skrikfest på planet men just nu känns det bara roligt Vi försöker nog ta det med ro, min sambo är en väldigt avslappnad person precis som mina föräldrar så det ordnar sig!
6 nätter i rad har nu Ingrid sovit hela natten (11-12 timmar) i sträck, smågnäller ibland men somnar om själv igen efter någon minut bara. Vi är i chock! Efter 6 nätter nu så kanske vi vågar tro att det fortsätter så ett tag till nu Annars tycker jag allt flyter på nu, vi är på babysim en dag i veckan, föräldragrupp en dag i veckan, stallet 3 dagar i veckan, hälsar på kompisar en dag i veckan osv.
Har flyttar nu och trivs jättebra! Fixade en stallplats till hästen 1 km bort igår, så inom en månad flyttar hästen hit också
Här har bebis fått en ny hobby när hon ammar. Hon "biter" sig fast och drar så mycket hon kan samtidigt som hon puttar ifrån med händerna. Sen efter typ två sekunder släpper hon och gapskrattar! Hennes mamma är måttligt road
Det där gör ooooont (och jag har inte känsliga bröstvårtor).
@Lovise han ser nöjd ut Ja som du säger börjar bli tungt och då försvinner ju lite av det praktiska med babyskydd.
Har han sovit där än? Tycker du det funkar bra med lutningen?
Vilken skitnatt! Snuttan vaknade typ varje halvtimme av mardröm eller nåt. Även att jag inte har passet så vaknar ju jag med när hon gråter i sömnen/halvvaket
Hoppas jag inte somnar vid datorn på jobbet idag.
@Imogen Kul att det gick bra på BVC! Men konstigt det där med klossen, att de ska flytta från en hand till en annan. Det ingår i 6-månaderskollen här hos oss
Så var det med det geniet
Men vad lustigt! Läkaren här var visserligen ST-läkare så han kanske inte hade koll Och jag minns inte alls på vilken kontroll det var med storebror... Minns bara att det först var hålla, sen flytta från ena handen till andra och sist klonka ihop dem.