Jag äter också i stort sett hela tiden och tyvärr mycket godis (saltlakrits är svårt att motstå...)
Jag har inte gått ner till den vikten jag hade före graviditeten än, men å andra sidan var jag ganska nära gränsen mot undervikt då så med mjölk i bröstena borde jag nog väga något kilo mer. Är iaf nästan nere på min trivselvikt som jag hade när jag tränade som mest
Äntligen känner jag att kroppen börjar klara av lite träning igen. Jag blev lite småsugen på att ge mig ut på en joggingrunda när jag var ute i stallet imorse, men då måste jag nog lösa bh-problemet innan. Sportbh är för tajt och amningsbh:n ger för lite stöd Jag får helt enkelt springa runt och hålla i brösten och jag som tänkte försöka mig på att rida snart
Den som ändå hade motivation till att jogga Tur hunden måste ut på promenader varje dag, det får räcka än så länge. På söndag ska jag rida, hoppas du också kan komma igång snart BH-problemet är rätt påtagligt oavsett vad man gör tycker jag. Amningskläder och amningsbh är det fasen inte något stöd i.