Höstföräldrar 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
September
9/9 - sandra87_, andra barnet, 28 år
16/9 - eddisson, första barnet, 31 år
17/9 - Mirifax, tredje barnet, 32 år
20/9 - viadukt, första barnet, 29 år
20/9 - kossankaj, första barnet, 30år
22/9 - ls, första barnet, 27 år

Oktober

Vi åker till Irland i augusti istället.

Vet inte om det går att göra ett nytt försök direkt eller om jag orkar för den delen.

Inte för att Irland är en dålig sak men beklagar djupt. Önskar ja kunde ge en kram :(
Ta hand om er :heart:heart

Här är vi nere på botten igen. Började blöda färskt blod nu ikväll. :(
Man har ju läst att risken för missfall efter att man sett ett levande pyre minskar drastiskt, men verkar ju som jag tillhör den olyckliga skaran som får missfall ändå. :cry:

September

Oktober

Vet inte om det går att göra ett nytt försök direkt eller om jag orkar för den delen.

Men.. Nejje!! Nu får de allt räcka med strul! :heart

Man har ju läst att risken för missfall efter att man sett ett levande pyre minskar drastiskt, men verkar ju som jag tillhör den olyckliga skaran som får missfall ändå. :cry:

Färskt är verkligen B!

September

Oktober

Jag är så ledsen för er skull. Så orättvist :(

Jag vet inte men när jag var gravid med dottern blödde jag färskt runt v.8, var o gjorde ul o såg hjärtat slå, blödde lite färskt i ca tre dagar o sedan gammalt ett par dagar. Det var kärl som brustit eftersom moderkakan låg långt ner.

Jag vet inte men när jag var gravid med dottern blödde jag färskt runt v.8, var o gjorde ul o såg hjärtat slå, blödde lite färskt i ca tre dagar o sedan gammalt ett par dagar. Det var kärl som brustit eftersom moderkakan låg långt ner.

Just nu känns det inte så hoppfullt men tack för att du delar med dig. Blöder en del och tyckte det började se klumpigt ut. Jäkla skit. :down:

Det finns ju inga ord som tröstar i ett sådant här läge men jag beklagar verkligen. Man frågar sig varför vissa ska behöva utstå så mkt sorg. Det är vetkligen orättvist.

Vad trist :(
Jag tillhör den där olyckliga skaran också. Såg ett starkt hjärta slå i v.7+2, en vecka senare försvann symtomen och en vecka senare började jag blöda, först brunt och sen övergick det till färskt med mycket slem och koagel.

September

Oktober

Jävla skit! :cry:
Beklagar verkligen så fruktansvärt mycket. Livet är inte rättvist någonstans.

Håller verkligen både tummar och hovar att det bara är falskt alarm :(

September

Oktober

Har fått en tid för kontroll på torsdag igen men tar bort mej från listan ändå. Har inte blött tillräckligt för att allt ska ha kommit ut men jag är tveksam alltså.
Isåfall är detta fjärde missfallet så nu pratades det lite om en utredning faktiskt. Vore ju skönt. Iofs har jag ju gått en full graviditet emellan men ändå.

Lycka till och jag hoppas på att jag kanske hinner joina er igen om vi har tur.

Beklagar sorgen @sandra87_ hoppas att det mot förmodan finns ett pyre kvar där inne men bra annars att ni kanske kan få någon utredning.

Hur går det för er andra?
Själv har jag just insett att nudlar och hönsbuljong är en skänk från ovan. Näringsmässigt är det väl lite si så där men som jag ökar i vikt kan det ju inte vara någon fara oavsett. På söndag ska jag berätta för min mamma och pappa iaf, mamma ska följa med mig och hunden till Strömsholm nästa vecka så hon lär ju bli lite bydd annars att jag, som aldrig går en meter ifrån min hund, inte tänker följa med in på röntgen.
Har inte kommit på något bra sett att berätta det på än dock men ska fara ner på byn och se om jag kan hitta på nå fyndigt.

Beklagar sorgen @sandra87_ hoppas att det mot förmodan finns ett pyre kvar där inne men bra annars att ni kanske kan få någon utredning.

Hur går det för er andra?
Själv har jag just insett att nudlar och hönsbuljong är en skänk från ovan. Näringsmässigt är det väl lite si så där men som jag ökar i vikt kan det ju inte vara någon fara oavsett. På söndag ska jag berätta för min mamma och pappa iaf, mamma ska följa med mig och hunden till Strömsholm nästa vecka så hon lär ju bli lite bydd annars att jag, som aldrig går en meter ifrån min hund, inte tänker följa med in på röntgen.
Har inte kommit på något bra sett att berätta det på än dock men ska fara ner på byn och se om jag kan hitta på nå fyndigt.
Jag har kommit på att apelsiner o kiwi är gott men inte rött kött. Choklad är med fint :o Har gått upp 1,5 kg nu, småäter för o slippa illamåendet, får nya lergigan comp utskrivna i morgon. Hoppas det lägger sig lite i alla fall. Annars går dagarna, lite för sakta, längtar till kub ultraljudet så man vet allt är ok o tiden gått till dess, är den 16/3..

Vi tänkte vänta berätta till vi gjort kub ultraljudet för föräldrar o syskon. De blir nog glada fast kanske inte lika glada som för första ;) sen ska min bror få sitt andra nu med igångsättning den 17/2 så de kan få vara i centrum lite :)

Det är så spännande att någon växer därinne, undrar vem det är... :)

@sandra87_ håller verkligen tummarna för er!

Jag har drabbats av det mest sjuka symtom av alla. Efter tre veckor utan choklad så är det ett faktum. Jag är inte längre sugen på choklad!!! I normala fall är det den ena drog jag ägnar mig åt. Sjukt konstigt.

Jag har drabbats av det mest sjuka symtom av alla. Efter tre veckor utan choklad så är det ett faktum. Jag är inte längre sugen på choklad!!! I normala fall är det den ena drog jag ägnar mig åt. Sjukt konstigt.

Så har det blivit för mig med, åt choklad jämt innan! Nu knappt alls... Inget sug alls efter det, häftig känsla!

Det är en jättekonstig känsla! Jag älskar ju choklad :cry:

Aja, antar att det är något positivt med det hela :p

Det är det, haha :p Men nu har jag fått craving för sura S, så jag skickade min man att köpa en hel låda, haha! Min stackars tunga, men det är ju SÅ GOTT! :p

Jag är precis tvärt om. Har köpt två 200g kakor jag gömt i en låda för mannen (då tar de slut ännu fortare) som jag går o tuggar på :o Fast det är kanske tur för annars är det bara lite ljusa mackor som slinker ner, bm ringde idag o berättade att lergigan comp nu var ordnat så i morgon blir det apoteket :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 895
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 264
Senast: feresia
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: MML
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
492
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10