Jag är precis tvärt om. Har köpt två 200g kakor jag gömt i en låda för mannen (då tar de slut ännu fortare) som jag går o tuggar på Fast det är kanske tur för annars är det bara lite ljusa mackor som slinker ner, bm ringde idag o berättade att lergigan comp nu var ordnat så i morgon blir det apoteket
Ja det är lite så det brukar kunna vara ibland. Så får jag skit för att sambon äter mkt choklad
Skönt om illamåendet ger sig för dig lite nu! Jag har mått illa i två veckor bara men tycker faktiskt nu att de senaste två dagarna har det varit betydligt bättre. Har börjat skärpa mig och orkat göra matlåda också så nu mår magen bättre. Ingen höjdare med att köpa laktosmat på jobbet. Har sett gravid ut i v. 30 senaste veckan. Illamåendet kan ju ha ngt med det ett göra också
Det är det, haha Men nu har jag fått craving för sura S, så jag skickade min man att köpa en hel låda, haha! Min stackars tunga, men det är ju SÅ GOTT!
Åh, sura S åt jag massor som liten. Men nu har jag inte ätit godis på över tre år. Choklad är inte godis, mycket viktigt i sammanhanget
Så jag hoppas inte sura godisar byts mot choklad som regel