Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inledde morgonen med blod. Typiskt.
Är inte färskt dock men har en dålig magkänsla. Blödde inte en droppe med dottern. Så ska väl försöka ringa så jag får komma in och kolla.
Jäkla skit.
Håller tummarna att allt är ok
Du får inte ta Naproxen nu bara!! Fast det vet du kanske Hoppas huvudvärken är bättre idag!
Jag gör tvärt om sover o sover, fast vaknar alltid 05 o uppe på toa en gång. Iofs tar jag Lergigan för illamåendet o de gör mig till en zombie
Håller tummarna!Inledde morgonen med blod. Typiskt.
Är inte färskt dock men har en dålig magkänsla. Blödde inte en droppe med dottern. Så ska väl försöka ringa så jag får komma in och kolla.
Jäkla skit.
Kan inte nån av er namnge avkomman såhär? Snäääälla!
Beezow Doo-doo Zopittybop-bop-bop!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22196710.ab
Håller tummarna!
Tack!
Har fått en tid för kontroll i em kl 15.15.
Har inte kommit mer flytningar nu och det hoppas jag i varje fall är positivt. Men vi får se. Inskrivning kl 1 så får väl gå på den först. Tråkigt bara om det skulle visa sig ha gått åt pipan sen.
Ska lägga fram det som ett förslag till sambonKan inte nån av er namnge avkomman såhär? Snäääälla!
Beezow Doo-doo Zopittybop-bop-bop!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22196710.ab
Tack!
Har fått en tid för kontroll i em kl 15.15.
Har inte kommit mer flytningar nu och det hoppas jag i varje fall är positivt. Men vi får se. Inskrivning kl 1 så får väl gå på den först. Tråkigt bara om det skulle visa sig ha gått åt pipan sen.
Vad drygt att de inte kunde göra allt samtidigt!
Hoppas det ser bra ut!
Så har vi det här också :/Jo de är lite drygt men bm har ingen ultraljudsutrustning på MVC utan man måste åka till kvinnokliniken på sjukhuset för alla typer av ultraljud. Lite synd men så är det.
UnderbartInskrivning gick bra och VUL gick bra.
Antagligen en liten blödning från moderkakan som satt aningen långt ner.
Var enl läkaren i V. 9+3 så lite längre än jag hade trott. Vet inte riktigt vad det nya BF datumet blir då jag inte hunnit kolla det än.
Fick se en liten böna med små små armar och ben som rörde sej lite och ett ordentligt pickande hjärta. Känns superskönt.
Åh så skönt!!Inskrivning gick bra och VUL gick bra.
Antagligen en liten blödning från moderkakan som satt aningen långt ner.
Var enl läkaren i V. 9+3 så lite längre än jag hade trott. Vet inte riktigt vad det nya BF datumet blir då jag inte hunnit kolla det än.
Fick se en liten böna med små små armar och ben som rörde sej lite och ett ordentligt pickande hjärta. Känns superskönt.