Höstföräldrar 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inledde morgonen med blod. Typiskt.
Är inte färskt dock men har en dålig magkänsla. :cool: Blödde inte en droppe med dottern. Så ska väl försöka ringa så jag får komma in och kolla.
Jäkla skit. :arghh:

Du får inte ta Naproxen nu bara!! Fast det vet du kanske :) Hoppas huvudvärken är bättre idag!
Jag gör tvärt om sover o sover, fast vaknar alltid 05 o uppe på toa en gång. Iofs tar jag Lergigan för illamåendet o de gör mig till en zombie :cool:

Jag hade aldrig ens testat alvedon om Naproxen varit ett alternativ.

Håller tummarna!

Tack!
Har fått en tid för kontroll i em kl 15.15.
Har inte kommit mer flytningar nu och det hoppas jag i varje fall är positivt. Men vi får se. Inskrivning kl 1 så får väl gå på den först. Tråkigt bara om det skulle visa sig ha gått åt pipan sen.

Tack!
Har fått en tid för kontroll i em kl 15.15.
Har inte kommit mer flytningar nu och det hoppas jag i varje fall är positivt. Men vi får se. Inskrivning kl 1 så får väl gå på den först. Tråkigt bara om det skulle visa sig ha gått åt pipan sen.

Vad drygt att de inte kunde göra allt samtidigt!

Hoppas det ser bra ut!

Inskrivning gick bra och VUL gick bra. :love:
Antagligen en liten blödning från moderkakan som satt aningen långt ner.
Var enl läkaren i V. 9+3 så lite längre än jag hade trott. Vet inte riktigt vad det nya BF datumet blir då jag inte hunnit kolla det än.
Fick se en liten böna med små små armar och ben som rörde sej lite och ett ordentligt pickande hjärta. Känns superskönt. :)

Var enl läkaren i V. 9+3 så lite längre än jag hade trott. Vet inte riktigt vad det nya BF datumet blir då jag inte hunnit kolla det än.
Fick se en liten böna med små små armar och ben som rörde sej lite och ett ordentligt pickande hjärta. Känns superskönt. :)
Underbart :)

Åh så skönt!! <3

Var hos bm igår på hälsosamtal. Samma bm som med båda barnen innan. Det var trevligt, hon är kanonbra! :)

Fick tid för KUB, ultraljud den 16/3 o blodprov o riktig inskrivning veckan innan. Sedan kommer hon ha extra koll med extra prover så det inte blir b12 brist eller tomt i järndepåerna o urinodlingar för uvi. Haft problem med det innan :cool: så känner mig i goda händer :)

Nu ska jag kravla mig upp o ta tag i dagen, det är ju äntligen fredag :banana:

Var på hälsosamtal i onsdags. Kändes som att jag satt och ljög för dem O_o
Känns så overkligt.
Jobbet mig trygg med BM, har träffat henne tidigare och har fått bra förtroende för henne. Inskrivning 25/2.

Mina sömnlösa nätter fortsätter. Blir knäpp!

Bästa med samtalet med BM var at jag fick ok att ta Nasonex för näsan, trodde inte det var ok. Sån befrielse!

Huvudvärken tycks vara här för att stanna :crazy: Och ändå sade jag ja till att jobba extra på måndag. Hur dum får man bli...

September
9/9 - sandra87_, andra barnet, 28 år
16/9 - eddisson, första barnet, 31 år
17/9 - Mirifax, tredje barnet, 32 år
20/9 - viadukt, första barnet, 29 år
20/9 - kossankaj, första barnet, 30år
22/9 - ls, första barnet, 27 år

Oktober

Vi åker till Irland i augusti istället.

Vet inte om det går att göra ett nytt försök direkt eller om jag orkar för den delen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 895
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 264
Senast: feresia
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: MML
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
492
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka