Jag skulle ha börjat jobba den hår veckan så har redan sjukskrivit mig själv. Så så kommer i te ha dagar så det räcker till på tisdag.
Men ja alltså jag är ju hemma och pular på men gör det mesta från sittande läge och ändå tar fogar och rygg nå fruktansvärt med stryk så håller ju på att bli tokig på kvällarna. Att gå tillbaka till jobbet och prova starta upp en ny 5årsgrupp med 25 nya barn där det ska lekas, springas och vara på skogsutflykter hela dagarna finns liksom inte på världkartan just nu.
BM kom idag också med den uppmuntrade komentaren "ja och har du riktigt otur kan du ju kan du ju vara gravid upp till 7veckor till" de är inte vad man vill höra när man beklagar sig över foglossningar, ryggvärk och avdomnande händer och fötter pga att jag sväller så fruktansvärt även på natten.
Jag hoppas på att tidig förstagångsfödsel är ärftligt just nu och att bäbis dyker upp om två veckor
Du behöver inte träffa läkaren på dag 6, hen kan som sagt skriva intyg bakåt också. Kolla datumen noggrant bara.