Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det inte är något, eller att du får hjälp om det är.Blir att åka en sväng via akuten ikväll. Misstänker uvi. Har inte ont, men måste springa på wc en gång i timmen, sitter nu och plågar mig med två timmar i blåsan
Hoppas det inte är något, eller att du får hjälp om det är.
Jag har, under nästan hela graviditeten, behövt gå på toaletten med 1-2 Tim mellanrum. Är i v 38 nu och varannan timme på nätterna är mindre kul
Hoppas det inte är något, eller att du får hjälp om det är.
Jag har, under nästan hela graviditeten, behövt gå på toaletten med 1-2 Tim mellanrum. Är i v 38 nu och varannan timme på nätterna är mindre kul
Jag somnar som tur är om, men vaknar en gång i timmen pga toabesök, halsbränna, ont i bäckenet, tryckande bebis mm.Nej fy, de nätterna är inte kul!
Jag har svårt att somna om ofta också, trots att jag är aptrött.
Stixen (stixet?) var negativt så får kolla upp odlingssvaret senare. Läkaren trodde dock på irriterade slemhinnor och en baby som ev ligger tokigt till. Fick order om att gå hem och fortsätta kissa
Tur att det snart är över för din del!Jag somnar som tur är om, men vaknar en gång i timmen pga toabesök, halsbränna, ont i bäckenet, tryckande bebis mm.
Ganska less nu
Jag tappade min rumpa totalt när jag var gravid med sonen, trosor jag hade innan graviditeten sitter som tält
Annars är jag så innerligt trött just nu, och då passar sambon på att bjuda hem halva sin släkt utan att berätta det, så just nu har jag suttit på toan en stund och grinat ur mig